Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد زادخور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تجهیز ایستگاه های راه آهن سمنان به پله برقی با انعقاد قرارداد با پیمانکار تا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد سال 98 عملیاتی می شود.
به گزارش ایرنا، فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) در 16 دی 97 در گفت و گوی تلفنی با خبرگزاری ایرنا سمنان از راه اندازی پله برقی در ایستگاه راه آهن شهر سمنان تا نوروز 98 خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زادخور با اشاره به علت تاخیر در روند تجهیز ایستگاه های راه آهن شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان به پله برقی گفت: در یکسال گذشته سه مرتبه مناقصه برای واگذاری ساخت این طرح به پیمانکار انجام شد، اما به دلایل مختلف پیمانکاران تعهدهای خود را عملیاتی نکردند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) ادامه داد: افزایش سه برابری قیمت ارز در ماه های گذشته بر روند تجهیز ایستگاه های راه آهن سمنان به پله برقی تاثیر گذار بوده است.
وی اضافه کرد: اکنون عملیات ساخت پله برقی در سه ایستگاه راه آهن سمنان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیداوریم با برنامه ریزی اصولی برای تکمیل 100 درصدی این طرح اقدام شود.
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) گفت: ساخت پله برقی در ایستگاه های سمنان، شاهرود و دامغان بسیار ضروری است و جا به جایی مسافران در سکوی دوم قطارها بدون این فناوری بسیار دشوار است.
به گزارش ایرنا، بیش از 500 کیلومتر از خط اصلی مسیر 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد و روزانه 80 رام قطار در این مسیر در حال رفت و آمد است.
7339/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل راه ارز راه آهن مسافران مناقصه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟