Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیران باشگاه گفت: وقتی نمی‌توانید امکانات و پول بیاورید و یا نمی‌گذارند، یا از باشگاه بروید یا مشکلات را بگویید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «روزبه چشمی» در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار کرد: مشکلات استقلال بسیار زیاد است. زمین تمرین و امکانات نداریم و این اصلا خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز باید در یک محل جدید تمرین کنیم.
وی افزود: نیم فصل اول به پایان رسید و لیگ برتر 2 ماه تعطیل بود. بعد از 50 روز حتماً باید اعتصاب شود و اتفاقات بدی بیفتد که پول بدهند؟ در این 50 روز چه کار می‌کردید؟ مدام تمرین زمین را عوض می‌کنند؛ یک روز در زمین آزادی هستیم، یک روز در زمین پژوهشگاه نفت و یک روز در چمن مصنوعی. این استقلال ایران و استقلال تهران است. شخصیت تیم را با این کارها پایین می‌آورند.
چشمی خاطر نشان کرد: اگر بعد از بازی با تراکتورسازی، به داوری اعتراض می‌کنیم، به این دلیل است که دارند استقلال را از قطب فوتبال ایران دور می‌کنند. زمین تمرین، لباس و مسائل مالی به یک تیم شخصیت می‌دهد. چطور می‌شود یک بازیکن بگیریم اما نتوانیم از او استفاده کنیم؟
وی تصریح کرد: متأسفانه شخصیت استقلال را کوچک می‌کنند. اگر یک روز ببینم بد هستم از این تیم می‌روم تا حتی اگر یک نفر نام خوبی از من در ذهنش دارد، آن را پاک نکند. شما یا نمی‌توانید امکانات و پول بیاورید و یا نمی‌گذارند. یا از باشگاه بروید یا مشکلات را بگویید.
بازیکن استقلال ادامه داد: در هر جلسه‌ای که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه بوده، تک تک مشکلات را گفته‌ایم اما اتفاقی رخ نداده است. اینکه ما حرف بزنیم و آنها بگویند رسیدگی می‌کنیم و مشکلات حل نشود، چه فایده‌ای دارد؟ خروجی این صحبت‌ها چه می‌شود؟ آیا شما تلاش کردید که پول بیاورید و زمین تمرین را فراهم کنید؟
وی ادامه داد: اگر مدیرعامل باشگاه نمی‌تواند مشکلات را حل کند، شفاف بگوید به این دلیل این فرد یا این ارگان نمی‌گذارد. نمی‌گویم با رفتن مدیرعامل و آمدن نفر جدید، مشکلات حل می‌شود. باید مشخص شود که مشکل کجاست؟
چشمی تأکید کرد: چرا باید بازیکنان جوان از بزرگترهای تیم پول بگیرند و یا تدارکات تیم به بازیکنان بگوید پول بدهید؟ کادر پزشکی و پشتیبانی تیم 10 نفر هستند که قراردادشان روی هم 40 میلیون تومان هم نمی‌شود. آیا نمی‌توانید 40 میلیون تومان بیاورید؟ آیا این کار خیلی سخت است و ارتباطی به ارگان خاصی دارد؟ باید برای این اتفاقات گریه کرد.
بازیکن ملی پوش آبی پوشان در پایان گفت: باشگاه آنقدر معاون دارد که اسم‌هایشان را یاد نمی‌گیرم. مشکلات را گفتیم ولی شما را به خدا، خروجی‌اش چه بوده است و بگویند معاون چه کار کرده است؟ مشکلات را در خانواده و در خود باشگاه مطرح کردیم اما حل نشد. الان به رسانه‌ها می‌گوییم شاید اتفاقی رخ بدهد.
ورزشی**م.ت**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش روزبه چشمي تيم فوتبال استقلال ليگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس

جواد نکونام برای روزبه چشمی استوری منتشر کرد.

طرفداری | روزبه چشمی به تازگی به رکورد 200 بازی با پیراهم استقلال رسید.

روزبه چشمی با بازی کردن مقابل آلومینیوم اراک که به پیروزی 1-0 آبی ها رسید، به رکورد 200 بازی با پیراهن استقلال دست یافت.

پست احساسی روزبه چشمی؛ رسیدن به ۲۰۰ بازی در استقلال حتی در تصوراتم نبود + عکس

جواد نکونام سرمربی استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی به روزبه چشمی بابت رسیدن به این رکورد تبریک گفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • پست احساسی روزبه پس از ۲۰۰تایی شدن
  • پست احساسی روزبه پس از 200تایی شدن
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • پست احساسی روزبه چشمی؛ رسیدن به ۲۰۰ بازی در استقلال حتی در تصوراتم نبود + عکس
  • انتقاد تند گل محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • روزبه چشمی به ۲۰۰ بازی برای استقلال رسید