Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - ششمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور روز یکشنبه به میزبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی اراک در سالن ورزشی مجتمع ماشین سازی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت ها که تا سوم اسفندماه جاری جریان دارد، 14 تیم از استان های کشور حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم های برتر این رقابت ها به مسابقات منطقه ای و المپیاد ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه پیدا می کنند.
تخفیف شهریه 30 تا 70 درصدی نیز برای نفرات برتر این رقابت های ورزشی پیش بینی شده است.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در آیین گشایش این مسابقات گفت: ششمین دوره رقابت های قهرمان کشوری دانشگاه های علمی کاربردی در قالب هفت رویداد ورزشی برنامه ریزی شد.
سید «ابوالفضل تجلی» افزود: در گام اول حضور 2 هزار و 44 نفر در این رقابت ها پیش بینی شد اما، این تعداد بر اساس اعلام آمادگی قطعی و سامانه پذیرش دانشگاه به یکهزار و 560 نفر رسیده است.
وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه های جامع علمی و کاربردی کشور غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، رقابت سالم همراه با رفاقت است.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ادامه داد: پیش بینی شده در قالب این رویدادها دانشجویان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان های میزبان نیز دیدن کنند.
تجلی اظهار داشت: این دانشگاه رویکرد جدیدی به ورزش به ویژه رشته هایی که در سطح آموزش عالی کمتر مورد توجه قرار گرفته دارد.
وی گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی با 18 رویداد ورزشی در دستور کار قرار دارد که 2 هزار و 500 دانشجوی پسر و دختر در این برنامه ها شرکت می کنند.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات واليبال استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران