Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکز گفت: نمایشگاه دوازدهم بورس، بانک و بیمه فرصتی برای دست اندرکاران صنعت بیمه است تا دستاوردهای خود را به جامعه معرفی کنند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی زندی ضمن بیان مطلب فوق در خصوص برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود یکی از مهمترین رویداد های مهم اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی زندی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ابراز امیدواری کرد فاینکس 2019 مانند سال‌های گذشته پربار باشد و بازدهی مناسبی برای هر سه حوزه، خصوصا بیمه ایجاد کند.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با بیان اینکه، صنعت بیمه جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد، افزود: در سال های اخیر صنعت بیمه تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته و سیر شتابان تحولات صنعت بیمه ایجاب می کند که فعالان این صنعت در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند و نمایشگاه بستر لازم برای این امر را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه پیش رو به صورت منسجم و با مشارکت حداکثری شرکت های بیمه حضور داریم و یکی از برنامه های مهم ما ارایه تخفیف های ویژه بیمه به مخاطبین فاینکس دوازدهم است. برنامه های آموزشی به مراجعین نیز در دستور کار قرار گرفته و مدیران و کارشناسان بیمه ای کشور پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان هستند.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با تاکید بر حضور موثر صنعت بیمه در نمایشگاه دوازدهم، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز بازار مالی کشور ارتباط بهینه و هم افزایی بین بازیگران این بازار است. امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده، برگزاری این نمایشگاه به ارتباط بهینه و هم افزایی منتهی شود.

وی با اشاره به دستاوردها و خدمات صنعت بیمه در سال جاری عنوان کرد: امسال 11 هزار میلیارد تومان خسارت بیمه شخص ثالث پرداخت شد. رشته های بیمه ای متنوعی در سال جاری از سوی شرکت ها مانند بیمه های زندگی ارایه شد و امیدواریم آحاد جامعه به موضوع بیمه توجه بیستری داشته باشند. کشور ما جزو 10 کشور حادثه خیز جهان است بنابراین توصیه ما به مردم این است که حتما از بیمه استفاده کنند تا از تبعات حوادث مصون بمانند.

مصطفی زندی با تاکید بر بعد بین المللی این نمایشگاه گفت: ضریب نفوذ بیمه طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و این سیر صعودی خواهد بود. در بحث توسعه صنعت بیمه، بیمه مرکزی سیاست های توسعه محور را در نظر دارد و با شرایط فعلی و سیاست هایی که در بیمه مرکزی دنبال می شود چشم انداز مثبتی برای این صنعت پیش بینی می شود.

در پایان مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با ذکر این نکته که سه صنعت بیمه، بورس و بانک در هم تنیده شده اند، تصریح کرد: گسترش همکاری های این سه صنعت ضروری است و  تعاملی که امسال برای برگزاری این نمایشگاه حاصل شده نوید بخش همکاری های بیشتر فی ما بین سه صنعت بورس، بانک و بیمه خواهد بود و قطعا تاثیرات مثبت آن در بازار سرمایه قابل مشاهده است.

وی افزود: سرمایه گذاری در بازار سرمایه دستاوردهای خوبی را برای سرمایه گذاران به همراه دارد و می تواند به عنوان یک روش سرمایه گذاری سودآور و مطمئن قلمداد شود. همچنین در برخی از کشورها بهترین سرمایه گذاری بیمه است و سرمایه گذاران، سرمایه های خود را به سمت این صنعت هدایت می کنند. البته هر سه نهاد (بورس، بانک و بیمه) از ظرفیت های مهم اقتصادی محسوب می شوند و سرمایه گذاران می توانند به راحتی در این بخش ها سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,79/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی

یک کارشناس بازار سرمایه رشد صادرات نفت و پتروشیمی و همچنین رشد تولید خودرو در سال جاری را زمینه‌ای را برای بهبود شرایط نماد صنایع پتروشیمی و خودرویی و در نهایت بازار سهام عنوان کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تاثیر افزایش صادرات نفت و محصولات پتروشیمی بر وضعیت بازار سهام اظهار کرد: رشد صادرات این نوع کالا‌ها صرفاً بر کرک اسپرد صنایع پتروشیمی حاضر در بورس اثر‌گذار خواهد بود. به هر اندازه کرک اسپرد آن‌ها رشد پیدا کند به همان اندازه وضعیت نماد صنایع این شرکت‌ها بورس هم ارتقاء می‌یابد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره افزایش تولید خودرو و تاثیر این موضوع بر بازار بورس هم گفت: با توجه به جایگاه نماد‌های خودرویی در بازار، تغییر مثبت در این بخش هم می‌تواند یک اتفاق مثبت برای بورس باشد، اما افزایش تولید خودرو زمانی بر بازار سهام موثر واقع می‌شود که قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا هم دست‌خوش تغییر پیدا کند.


وی تصریح کرد: تقارن افزایش تولید با رشد قیمت خودرو و نزدیک شدن آن به نرخ بازار ابتدا برای این دو خودرو ساز و سپس سهامداران آن یک اتفاق مثبت خواهد بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بورس ، تولید خودرو ، صادرات پتروشیمی ، قیمت کارخانه‌ای خودرو ، بازار سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9T

دیگر خبرها

  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود