Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:36:36 GMT

بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۶۲۵

بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه ۲ سوداگر مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند قاچاق مواد مخدر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده سرانجام روز گذشته موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی با محاصره مخفیگاه آنان در عملیاتی هماهنگ و ضربتی وارد عمل شدند و 2 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

یاسوج| 127کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد562 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد2400 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در بازرسی از مخفیگاه متهمان593 کیلوگرم تریاک، 513 کیلو و 300 گرم حشیش و یک کیلوگرم هروئین کشف و یک دستگاه خودرو زانتیا را نیز توقیف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه ای خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان طبق قانون با هنجارشکنان و قاچاقچیان موادمخدر برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ع

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار