Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ملا حسنی مدیر اجرایی سی و هفتمین جشنواره فجر در قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ با اشاره به تماشای ۵ هزار و ۲۴ نفر از فیلم‌های این جشنواره در قزوین گفت: از این تعداد، هزار و سه دانش آموز از نقاط کم برخودار قزوین به صورت رایگان ۵ فیلم بخش سیمرغ و پروانه‌ها را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاحسنی، فیلم‌های ۲۳ نفر، سال دوم دانشکده من، غلامرضا تختی، طلا، دیدن این فیلم جرم است و جان دار را، جز پرمخاطب‌ترین آثار نام برد.

وی افزود: ۱۵ فیلم بخش سودای سیمرغ و نگاه نو و ۵ فیلم در بخش سیمرغ و پروانه‌ها دهه فجر در سینما مهتاب قزوین برای علاقمندان هنر هفتم اکران شد.
انتهای پیام/ا

استقبال مردم قزوین از جشنواره فجر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» باز می‌گردد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد فخرالدینی ‎موزیسین سرشناس و نامدار ایرانی از اتمام نگارش آخرین اثر خود تحت عنوان «منظومه سیمرغ» همزمان با روز ۲۵ فروردین که در تقویم ایران روز ملی عطار است، خبر داد.
 
‎فخرالدینی با اعلام اتمام نگارش مجموعه جدید خود، گفت: «اوایل سال ۱۴۰۰ نگارش این مجموعه را با توجه به اینکه من همواره با دیرینه‌ی خود یک همبستگی و همفکری‌ای داشته و دارم و همیشه نسبت به ادبیات کهن، ارادت ویژه‌ای در خود میبینم آغاز کردم. عطار نیشابوری در ادبیات ما چهره‌ای شناخته شده و شاعری بسیار شیرین سخن و دلنشینی ست و منطق الطیر بی شک بهترین اثر عطار است. تصمیم گرفتیم که در یک روند زمانبر، چکیده‌ای از اشعار را انتخاب و کار نگارش موسیقی را آغاز کنیم.»
 
‎وی درباره ایامی که به دور از هیاهو، تصمیمی برای فعالیت هنری جدید نداشت نیز توضیح داد: «با وجود اینکه آزرده خاطر بودم و شخصا تصمیم به کناره گیری از فعالیت‌های هنری گرفته بودم، این انگیزه  بار دیگر من را به وجد آورد و احساس کردم میتوانم اثری قابل توجه را به موسیقی وطنم ارائه  کنم. من همیشه مشغول کار بوده ام و همواره از مطالعه دور نبودم. خلاصه اشعار و گزینش را بر عهده دوست هنرمندم آقای آرش امینی گذاشتم و ایشان هم با نهایت دقت و وسواس، گلچینی از اشعار عطار را آماده کرد. حقیقتا انتخاب‌های درستی هستند و من گزیده‌ای از ابیاتی که ایشان انتخاب کردند را استفاده کردم. به شرطی که انسجام داستان به هم نریزد. این مجموعه را «منظومه سیمرغ» نامگذاری کردم و در پنج مومان طراحی شده است.»
 
‎این هنرمند خاطر نشان کرد: «همه توان من و دوستانم در تیم اجرایی بر این است که بتوانیم به زودی این مجموعه را به شکلی متفاوت و به بهترین شکل به  روی صحنه ببریم و دوست دارم تا زمانی که هستم، در حضور مخاطبان موسیقی آنرا اجرا کنیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • تولید مجموعه ای از نمایش های تلویزیونی در مرکز سیمرغ رسانه ملی
  • تله تئاتر‌های جدید در مرکز سیمرغ
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» بازمی‌گردد
  • استاد فخرالدینی از نگارش موسیقایی «منظومه سیمرغ» خبر داد
  • فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ» باز می‌گردد
  • روزانه ۲۷ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید دارند
  • پلمب یک واحد تولیدی کود مایع غیرمجاز در سیمرغ
  • انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی در قزوین برگزار می شود