Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:00:31 GMT

گل محمدی: مهدی ترابی طبق قانون یوفا نباید بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۷۷۵

گل محمدی: مهدی ترابی طبق قانون یوفا نباید بازی کند

سرمربی پدیده در سومین تقابل این فصل خود با پرسپولیس امیدوار به گذر از سد شاگردان برانکو و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که طی دو بازی لیگ برتر برابر پرسپولیس در این فصل با شکست به کار خود پایان داده، اکنون در جام حذفی باید برابر شاگردان برانکو قرار گیرد و امیدوار به کسب نتیجه و صعود از این مرحله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از جدال با پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش گفت: جام حذفی و یک تک بازی با پرسپولیس داریم که بازی بسیار سختی است و با بازی با لیگ فرق دارد. مهم این است در این بازی اشتباه تاثیرگذار نداشته باشیم. ما نباید مقابل پرسپولیس اشتباهات فردی و بزرگ داشته باشیم. مثل بازی قبل نباید مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم. چون در بازی قبل با اشتباهات وحشتناکی بازی را واگذار کردیم. بازی قبل می‌تواند برای ما تجربه خوبی باشد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. اما به هر حال پرسپولیس تیم خوب و پرمهره‌ای است که مربی خیلی خوبی هم دارد و از هواداران و امکانات خوبی هم بهره می‌برد اما ما هم با انگیزه و آماده هستیم تا بتوانیم دور بعدی مرحله  جام حذفی صعود کنیم. مطمئنا بازی فردا جذاب خواهد بود و کسانی که از تلویزیون و ورزشگاه بازی را می‌بینند از آن لذت خواهند برد.


وی درباره حضور عجیب و تکراری مهدی ترابی در جدال با این تیم با پیراهن دو تیم سایپا و اکنون پرسپولیس و شایعات مربوط به شکایت باشگاه پدیده در این زمینه گفت: بحث شکایت نیست باید بدانیم ترابی مقابل ما حضور دارد یا ندارد. این قانونی است که در یوفا و فوتبال اروپا رعایت می‌شود. یک بازیکن در جام حذفی نمی‌تواند برای دو تیم بازی کند. قوانین داخلی را نمی‌دانم چگونه است به همین دلیل استعلام گرفته‌ایم و منتظریم پاسخ ما را بدهند که او می‌تواند بازی کند یا خیر که هنوز جوابی داده نشده است.


سرمربی پدیده شهر خودرو درباره مشکلات داوری طی این فصل گفت: متاسفانه بحث داوری در فوتبال ما داغ شده است که همین مسئله باعث ایجاد عدم تمرکز روی داوران می‌شود. ما به سلامت تک تک داوران باور داریم. داوران خوبی داریم که احتیاج به حمایت بیشتری دارند. بازی‌ها حساس شده، تیم‌ها هزینه‌های وحشتناکی در این فصل کرده‌‌اند و اگر با این هزینه‌ها قهرمان نشوند و یا مقامی به دست نیاورند جای سؤال باقی خواهد ماند.


وی ادامه داد: فشار روی باشگاه‌ها، مدیران و مربیان هست که به داوری منتقل شده است، ما هم خیلی از داور ضرر کرده‌ایم. هیچ وقت هم نگفته‌ایم این اشتباهات عمدی بوده است. هیچ وقت این مسئله را عنوان نکردیم. در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان دو امتیاز ما پرید. این دو امتیاز خیلی برای ما مهم بود زیرا یک تیم وسط جدول نیستیم. ما هم در کورس قهرمانی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم و شانه به شانه مدعیان حرکت می‌کنیم. هزینه زیادی نکرده‌ایم امکانات زیادی هم نداریم اما انتظار داریم که در داوری عدالت رعایت شود. من خودم فشار روی داوران را حس می‌کنم و باید این فشار را از روی داوران کمتر کنیم.

 


گل محمدی درباره درخواست این باشگاه برای تعویق دیدار مقابل سپیدرود و فشردگی لیگ گفت: ما دو هفته قبل درخواست کردیم که این بازی یک روز به تعویق بیفتد و مسئولان سازمان لیگ گفتند که ما به این موضوع پاسخ مثبت خواهیم داد و ما به این دلیل برنامه‌ریزی کردیم که روز شنبه با سپیدرود بازی می‌کنیم. اما به ما دیروز اعلام شد که امکان به تعویق افتادن این بازی نیست و یک سؤال بزرگ برای من به وجود می‌آید و آن این است که چرا باید فشردگی مسابقات ما اینقدر فشار روی تیم ما بیاورد. اگر قرار به تعویق افتادن بازی ما بود سازمان لیگ می‌توانست از قبل این کار را انجام د هد. اما چه دلیلی دارد که 4 روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند؟ این موضوع جای گلایه زیاد از سعید فلاحی و برنامه‌ریزان سازمان لیگ را برای ما دارد و نمی‌دانم چرا این فشار فقط باید روی ما باشد؟


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به هجمه داوری شکل گرفته نگرانی بابت قضاوت فردا مقابل پرسپولیس ندارد گفت: ما از بحث داوری ضرر کردیم شاید پرسپولیس هم ضرر کرده باشد. داور بازی فردا علیرضا فغانی است که تجربه زیادی دارد و من نگرانی بابت داور ندارم و اگر اشتباهی هم به ضرر ما انجام شود شک ندارم از روی غرض و عمد نیست چون به توانایی و سلامت کاری فغانی ایمان دارم و برای هر سوت او احترام قائل هستیم. و امیدوارم عدالت رعایت شود.

پدیده شهر خودرو جام حذفی یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو جام حذفی یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسیده بود تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی دیدار نهایی شود.

تیم ویتوریا در این بازی موفق شد در همان شروع کار و در دقیقه یک به گل برسد و کار را برای حریف سخت کند.

اما در ادامه مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. «چیکو کنسیسائو» در دقیقه ۴+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ هم ۲ بار دیگر برای پورتو گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. طارمی در این دقیقه ۸۵ از بازی بیرون رفت و جای خود را به «دنی لوودر» داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم اسپورتینگ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود تا پورتو و اسپورتینگ فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را برگزار کنند.

کد خبر 6081586

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم