Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:54:41 GMT

پنج میلیون متر مکعب روان آب در محلات کنترل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۸۱۰

پنج میلیون متر مکعب روان آب در محلات کنترل شد

« داوود طالبی » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش مناسب امسال به میزان 188 میلی متر سبب جاری شدن آب در رودها شد و مخزن بندها و سازه های آبخیز این شهرستان را نیز آبگیری کرد.
وی اظهار داشت: حجم آبگیری و ذخیره سازه های آبخیز این شهرستان 6 و نیم متر مکعب است که تاکنون بیش از 80 درصد آن آبگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری محلات ادامه داد: حجم بارندگی در سال آبی جاری نسبت به میانگین دراز مدت 2 برابر شده است.
طالبی افزود: افزایش سطح آب های زیر زمینی، جلوگیری از هدر رفت آب سطحی و کنترل فرسایش خاک از تاثیرات مثبت بارندگی مناسب و ذخیره آب در سازه های آبخیزداری است.
طالبی ادامه داد: 101بند خاکی، 30بند سنگ و ملاتی، 185 توری سنگی و 355مورد خشکه چین از سال 71 تاکنون در محلات اجرایی شده است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 186 هزار هکتار عرصه های ملی و طبیعی دارد که 14 هزار هکتار آن را مراتع غنی، 45 هزار هکتار مراتع متوسط و بقیه مراتع فقیر است.
/6013/7277
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی چین فقیر منابع طبیعی و آبخیزداری آب جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • اجرای طرح تثبت شن‌های روان در ۱۵۰۰ هکتار در بورالان
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران