Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در سال‌های گذشته طبق دستورالعمل فعالیت کرده و آمار و ارقام در استان امیدوار کننده بود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است امسال شرایط بهتری را ایجاد کنیم تا گلستان به عنوان مقصد در حوزه گردشگری مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد: برخی فرمانداران در انتهای ایام نوروز به موضوع گردشگرپذیری بهای بیشتری می‌دهند و امیدواریم از اکنون تلاش بیشتری داشته باشند تا در شهرستان‌های مختلف شاهد حضور گردشگران باشیم.

وی ادامه داد: نوروزگاه‌های گلستان مورد تاکید استاندار است تا از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابند، سال گذشته شاهد نوروزگاه‌های باشکوهی بودیم و البته برخی شهرستان‌ها از این ظرفیت استفاده نکردند.

کریمی بیان کرد: با توجه به اهمیت روستاهای استان در حوزه گردشگری جمع بندی شد تا نوروزگاه‌های روستایی فعالیت بیشتری داشته باشند و امیدواریم در این حوزه هم شاهد نوروزگاه‌های جذابی باشیم.

وی یادآور شد: در هر شهرستان یک نوروزگاه خواهیم داشت که با ریاست فرمانداران و با کمک شهرداری نوروزگاه‌ها را برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه در سال ۹۷ شاهد رشد ۸۷ درصدی بازدید گردشگران از استان بودیم، گفت: امسال ۱۱ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۹۲۲ بازدید از جاذبه‌های استان گلستان اتفاق افتاد و امیدواریم در سال آینده افزایش یابد.

کریمی افزود: امسال آمار اسکان گردشگران، خدمات بهداشتی و خدمات امداد و نجات به گردشگران هم در استان گلستان افزایش داشته است.

کد خبر 4544699

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم کریمی اداره کل میراث فرهنگی گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عمرانی حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با گرامی‌داشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه سپاه دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل تشکیل شد، افزود: این نهاد در همه مراحل در خدمت مردم و انقلاب بود، به طوری که عملیات عزت‌مندانه و دشمن‌شکن وعده صادق یکی از اقدامات انقلابی این نهاد انقلابی است.

وی به تبیین عملیات وعده صادق پرداخت و با اشاره به اینکه این عملیات از هر لحاظ فراتر از جنایت رژیم صهیونیستی بود، اظهار کرد: تعداد موشک‌های پرتاب شده ایران در این عملیات بیش از ۵۰ برابر است و در خسارت مالی نیز اگر چه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه یک ساختمان چهار طبقه‌ای که در نهایت یک میلیون دلار قیمت داشته را ویران کرد اما فقط در عملیات رهگیری یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار از دست داد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که ابعاد ضربه مالی عملیات ایران ۱۳۵۰ برابر بیشتر از عملیات رژیم صهیونیستی بوده است؛ چرا که در عملیات وعده صادق، ایران با توانایی حداقلی که به میدان آورده بود، بر توانایی حداکثری رژیم صهیونیستی و حامیانش غلبه کرد و از هر لحاظ پیروز میدان، ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ۱۰ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن به رژیم غاصب صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران کمک کردند، تصریح کرد: با وجود آگاهی از حملات که سه ساعت قبل از عملیات به کشورهای همسایه اطلاع داده شده بود و بهره گیری از فناوری پیشرفته، دشمن در رهگیری پرتابه‌های ایران ناکام ماند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری دستور داده بودند که در عملیات وعده صادق، محور مقاومت درگیر نشود، اضافه کرد: این بدان معنی است که در عملیات وعده صادق، ایران اسلامی در مقابل حداقل ۱۰ کشور به اهداف خود رسید. ایران اسلامی در این عملیات رژیم صهیونیستی را تنبیه و مجازات کرد و سیلی کمرشکنی به این رژیم زد و توان دفاعی و بازدارندگی کشور را تثبیت کرد.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمن نیز باید بداند که عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران بوده و اگر ایران بخواهد اعمال قدرت کند، آثاری از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: این عملیات متناسب با جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران بود ولی اگر شرارت کند و اقدامی انجام دهد، دلاورمردان ما منطقه را بر سر اسرائیل خراب کرده و پاسخ ایران ۱۰ برابر شدیدتر خواهد شد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در عملیات وعده صادق، هماهنگی کامل بین میدان و دیپلماسی برقرار بود و دلاورمردان نیروهای مسلح در کنار وزارت خارجه انقلابی بر تنبیه رژیم یک صدا بودند، عنوان کرد: این در حالی است که دولت قبلی اظهار می‌کرد که چرا روی موشک مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا می‌نویسید و نمی‌گذارید ما کار کنیم.

وی تاکید کرد: نتیجه هماهنگی میدان و دیپلماسی این می‌شود که سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است، ساعت ۳ بامداد بعد از عملیات، به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شده و به او هشدارهای لازم داده می‌شود و او نیز فوراً به آمریکا منتقل و آمریکا هم صریحاً جواب می‌دهد که ما هیچ کاری نداریم، بنابراین همکاری و هماهنگی میدان و دیپلماسی یک شکست فضاحت‌بار برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آورد که حتی نتوانستند در جلسه شورای امنیت سازمان ملل نیز کاری انجام دهند.

امام جمعه سلطانیه در ادامه با گرامی‌داشت هفته سلامت (یکم تا هفتم) اردیبهشت، سلامتی را یک نعمت مجهول دانست که معمولاً از وجود این نعمت غافل هستیم، گفت: دستورات دین اسلام در رعایت بهداشت مبتنی بر حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری است و تاکید شبکه بهداشت بر انجام به موقع آزمایش‌ها نیز در همین راستا است.

کد خبر 6082487

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند