Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:42:39 GMT

تدوین طرح جامع مدیریت بحران در مازندران ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۸۶۶

تدوین طرح جامع مدیریت بحران در مازندران ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین زادگان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه طرح جامع مدیریت بحران؛ اقدامات لازم برای مراحل پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازتوانی شهر در برابر حوادث را طراحی و پیش بینی می‌کند، افزود: در عین حال سهم و نقش تمامی نهادها و سازمان‌ها در این طرح دیده می‌شود و این طرح دارای برنامه‌ای جامع و فراگیر در زمینه رویارویی با مخاطرات و سوانح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان با اشاره به ایام پایانی سال بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان در هنگام بارندگی در استان تاکید کرد و گفت: ممکن است در این ایام در محورهای مواصلاتی استان؛ شاهد بارش برف و باران باشیم که لازم است دستگاه های اجرایی پیش بینی های لازم را داشته باشند. 

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت حمایت از کشاورزان خسارت دیده، تاکید کرد: فرماندارن امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی را با سرعت بررسی و پیگیری کنند.

مقام عالی دولت در مازندران، یادآور شد: بانک اطلاعاتی از ماشین آلات و تجهیزات دولتی و خصوصی در استان و شهرستان ها تهیه شود تا در زمان بحران، شهرستان ها همدیگر را پوشش دهند. 

وی از همراهی بخش خصوصی در بخش های مختلف بویژه در زمان بحران ها که به کمک دولت می آیند قدردانی و خاطرنشان کرد: فرمانداران با نگاه پیشگیرانه لایروبی انهار و رودخانه‌ها و ایجاد سازه ها را با جدیت دنبال کنند و همچنین لازم است مهار آبهای سطحی نیز پیگیری شود.

استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: هر مصوبه ای که از سوی ستاد مدیریت بحران استان در جهت مقابله با بحران صادر می شود لازم الاجراست.

کد خبر 4544713

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست