Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:10:32 GMT

دستگیری سارق حرفه ای دربروجرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۹۸۹۶

دستگیری سارق حرفه ای دربروجرد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سردار"حاجی محمد مهدیان نسب " گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بروجرد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

اوافزود : ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی یک  سارق حرفه ای شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در محل سکونتش دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی لرستان در ادامه گفت : متهم در بازجویی های صورت گرفته به 27 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بروجرد اعتراف که به همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان بیان کرد : اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و مدارک هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه انگیز می باشد لذا از شهروندان خواست از گذاشتن هر گونه وسیله با ارزش در معرض دید داخل خودرو خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دستور کار پلیس سرقت فرمانده انتظامی استان حرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: روز گذشته یک نفر سارق دستگیر و ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، هادی نجفی صالح امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شب گذشته و حین گشت زنی مأموران کلانتری "۱۲ مدرس" فردی را در حال خروج از یک ساختمان در حال ساخت مشاهده کردند.

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت از این گونه ساختمان‌ها مأموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این فرد با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و بر همین اساس از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

*دستگیری ۶ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان" از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶ متهم دستگیر شد.

سرهنگ رضا نوری در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طرح امنیت محله محور را با هدف تأمین نظم، امنیت و آرامش و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات عمومی اجرا کردند.

وی افزود: دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی ،۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۳ نفر در رابطه با سایر جرایم و کشف ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی, تعداد ۵۰۴ عدد انواع قرص‌های مخدر و غیرمجاز و ۴ حقه وافور و همچنین توقیف ۴ دستگاه خودرو متخلف از نتایج این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه تأمین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با قدردانی از نگاه حمایتی مردم، مسؤولان و اصحاب رسانه نسبت به موضوع نظم و امنیت خاطر نشان کرد: پاسخ گویی به مطالبات مردمی از اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۳ است و در این خصوص از مردم و معتمدین درخواست کرد که در اجرای طرح امنیت محله محور جهت کنترل جرم و تأمین امنیت شهروندان از پلیس مطالبه گری داشته باشند.

کد خبر 744180

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج