Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ابتدای نشست خبری امروز خود اظهار کرد: در ورود به دهه پنجم انقلاب مردم در 22 بهمن، دنیا را متعجب کردند و دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان را عصبانی و ناراحت کردند. به سهم خودم نهایت تشکر و از خدا طلب میکنم که بتوانیم خادم واقعی ملت و نظام باشیم.

وی با تسلیت به سپاه پاسداران و خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان ادامه داد: دشمنان این بزرگی را برنتافتند و خواستند که انتقام بگیرند و جمعی از پاسداران ما را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است. نیروهای نظامی و انتظامی هرچه سریعتر عوامل را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: رهبر فرزانه پیشبینی کردند امسال 22 بهمن پرشورتر خواهد شد و همینگونه هم شد و وقتی بیانیه حکیمانه ایشان را می‌بینیم افتخار می کنیم که زیر پرچم ولایت فقیه هستیم و مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس میکنیم. جفاست که انسان در خدمت این امام و امت نباشد و از خدا میخواهم که تا نفس داریم در خدمت این نظام و مردم باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان

 زنگنه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  فاز اول و دوم این برنامه در سال گذشته در شهرستان خاش و سراوان اجرایی شد و فاز سوم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، امروز همزمان با دومین روز از هفته سلامت، در مرکز حضرت فاطمه زهرا (س) زاهدان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است