Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی، از آمادگی بانک‌ها و صندوق توسعه ملی برای کمک به طرح‌های پیشران توسعه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ «ناصر همتی» در دوازدهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان، در خصوص درخواست افزایش اختیارات مدیران بانک های استان، از مدیران عامل بانک های کشور خواست در صورت امکان این خواسته را عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس کل بانک مرکزی کشور در ادامه تصمیم گیری در خصوص چک های برگشتی را در حیطه اختیارات استاندار و مدیران استانی دانست و افزود: در موارد ضروری و به صورت موردی برای واحدهای تولیدی و فعال می توانید در تصمیم گیری کنید. 

 

همتی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در استان، اظهار داشت: صندوق توسعه ملی آمادگی خود را برای حمایت از این بخش اعلام کرده و کشاورزی استان هرچقدر که توان جذب داشته باشد از آن حمایت می کند. 

 

وی از مدیران استانی بانک ها نیز خواست بیشتر با بانک های خود در مرکز در ارتباط باشند و برای جذب اعتبارات بیشتر، تلاش کنند. 

 

رییس کل بانک مرکزی اضافه کرد: تمایل داریم در صورت امکان کارهای ویژه ای برای کردستان انجام دهیم و به واحدهای تولیدی، تجاری و بازرگانی بیشتر توجه کنیم.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان حمله تروریستی راهپیمایی اصفهان وزیر ارشاد کمک به توسعه اعلام آمادگی بانک مرکزی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم انگلیس ماندگار است؟

عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس اظهار کرد: بانک مرکزی با کاهش نرخ بهره فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، جاناتان هسکل، عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس (BoE) گفت که کاهش نرخ بهره در مسیر طولانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: داده‌های تورم دریافتی در مورد آنچه واقعا برای ما اهمیت دارد حاوی اطلاعات مفیدی نیست و بیانگر تورم مداوم و زمینه‌ای است.

هسکل می‌گوید که رشد دستمزدها بسیار بالاست و احتمالا خودش به آرامی کاهش می‌یابد.

وی همچنین نسبت به بازار کار ابراز نگرانی کرد که نشان دهنده افزایش تعداد مشاغل خالی برای همان تعداد افراد جویای کار است که نشان می‌دهد جویندگان کار ممکن است در مسیر اشتباهی قرار گرفته یا مهارت‌های مغایر با کار ارائه شده داشته باشند.

هسکل نتیجه گرفت که به نظر نمی‌رسد ارقام سرفصل تورم فعلی راهنمای خوبی باشد و هشدار داد که کاهش نرخ‌ها فرآیندی طولانی و آهسته خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد