Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کازری با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن سیلی محکمی به دشمن زد، افزود: مسئولان کشور باید بابصیرت، هوشمندانه و باایمان در مقابل مکرهای دشمنان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، حجت الاسلام «محمد کازری» امروز (۲۸ بهمن) در آئین گرامیداشت ۲۷ پاسدار شهید حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این حمله تروریستی نه بعنوان یک عملیات نظامی و شجاعانه بلکه بعنوان یک اقدام ذبوحانه و از روی ضعف و ناتوانی در برابر اقتدار ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی به دشمن زد، افزود: بر این اساس دشمن از روی ضعف و ناتوانی در برابر اقتدار ۴۰ ساله نظام اسلامی اقدام به حملات ترورستی و انتقام کورکرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که جبهه استکبار با همراهی مزدوران منطقه ای و داخلی اش همه امکانات و تجهیزات خود را در جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای بسیج کرده بود تا ملت ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند، اما از آنجایی که این مردم با وجود همه مشکلات بوجود آمده دوستدار انقلاب و نظام خود هستند در یک همایش عظیم خلق حماسه سیاسی دیگری را در یوم الله ۲۲ بهمن رقم زدند که دشمنان این نظام آن را برنتابیدند.

 

وی اضافه کرد: در ادامه این خلق حماسه سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب رهبری پس از چهل سال افتخار و اقتدارکه تقریبا هم ردیف با پیروزی شکوهمند مردم در یوم الله ۲۲ بهمن بود دشمن را غافلگیر کرد و لذا اقدام به عملیات های روانی و تروریستی کردند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی به مسئولان خود گوش زد کردند که باید در حیطه مسئولیتی خود و با همت شبانه روزی و روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تلاش کنند.

 

وی اظهار کرد: امروز اگر کسی گمان می کند که ریشه حل مشکلات ما در خارج و اتکا به غربی هاست دچار خطای محاسباتی و نابخشودنی شده چرا که ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نهفته که فقط توسط مدیرانی لایق، دلسوز، جهادی و انقلابی حل و فصل می شود.

 

کازری افزود: امروز هنوز برخی ها در داخل می گویند تا کی باید مرگ بر آمریکا بگوئیم غافل از اینگه شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نسبت به هیچ ملتی نیست، بلکه برگرفته از آموزه های قرآنی و در واقع مرگ بر سیاست های خصمانه و استبدادی و سلطه گری سیاستمداران ایالات متحده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب پس از چهل سال افتخار و اقتدار دشمن را به ستوه آورده و نمی تواند تحمل کند که ملت و نظامی در جهان بدون اتکا به آمریکا و غرب امروز حیات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

 

کازری بیان کرد: خانم رایس، وزیر اسبق آمریکا در اواخر دهه ۸۰ شمسی به این مهم اذعان داشته که ایالات متحده حدود ۶ ماه تا یکسال با کمک تمام سازمانهای جاسوسی، اطلاعاتی و عملیاتی خود و وابسته برای انحراف و فروپاشی نظام اسلامی برنامه ریزی می کند، اما رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی یک ساعته همه این برنامه ریزی ها راخنثی می کند، این اعترافی است که دشمنان نسبت به پرچمدار این انقلاب می کنند.

 

وی افزود: این بیانه بن بست های را که دشمن و برخی افراد در داخل گمان می کنند که بسته شده را می شکند و یک دستور راهبردی و عملیاتی نسبت به آینده انقلاب اسلامی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه حملات تروریستی اخیر را از روی ضعف و ناتوانی و بعنوان یک انتقام کور مطرح کرد و افزود: مماشات با برخی کشورها کفایت می کند و امروز نظام باید استراتژی دفاعی خود را به استراتژی و عملیات های پیشگیرانه تغییردهد.

 

کازری افزود: به فضل الهی مولفه های قدرت نظام اسلامی شامل، پشتیبانی و حضور در صحنه مردم، رهبری آگاه و شجاع و نیروهای مسلح و توانمند به همه تجهیزات و فنون بروز نظامی دنیا را در اختیار داریم و به لحاظ حوزه های اطلاعاتی و عملیاتی نیر اشرافیت لازم و کافی نیز وجود دارد لذا می طلبد همان اقدامی را که با داعش در دیالروز انجام دادیم را برای تروریست های دیگر نیز برنامه ریزی شود.

 

وی تصریح کرد: طبق تجربه ۳۹ سالی که گذرانده بودیم همه پیش‌بینی می‌کردیم که هر سال مردم جدی‌تر از سال قبل در صحنه حضور پیدا می‌کنند اما وقتی همه به خیابان آمدیم و آن جمعیت باشکوه و با عظمت را در شهر، استان و کشور دیدیم، همه شگفت زده شدند.

 

کازری افزود:وقتی مردم این پیروزی را جشن می‌گیرند و شاهد خوشحالی‌های خود هستند، به شهادت رساندن جمعی از بهترین فرزندان پاسدارِ مرزبان ما اتفاق می‌افتد. فرزندان مؤمن ما مورد هدف استکبار جهانی قرار می‌گیرند و غیر از اینکه این عاملان واسطه‌ای جهنمی باید به سزای عملشان برسند، مردم انتظار دارند که این انتقام هم از عوامل مزدور داخلی و هم از اربابان ستمگر خارجی آنها گرفته شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانیه تاریخی رهبر انقلاب اظهار کرد: در این بیانیه قواعد و رموز پیشرفت، ترقی و تقدم به صورت علمی و جامع بیان شده و یک سند بسیار ارزشمند مدیریتی است. دولت مردان باید تمام بندهای آن را نصب العین قرار دهند و آن را عملیاتی کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان حمله تروریستی راهپیمایی اصفهان وزیر ارشاد شهدای امنیت آئین گرامیداشت تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام