Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مقدمات احداث پارکینگ طبقاتی مجتمع ساحل به نتیجه رسیده و ۳۵ درصد سهم شهرداری شامل ۴۲ واحد تجاری برای شهرداری بصورت قدر السهم واگذار می‎شود.

وی افزود: این مجتمع به صورت یک طبقه مغازه و ۳ طبقه پارکینگ که ۱ طبقه از آن بدون سقف و روباز است احداث می‎شود و میزان سودی که برای شهرداری برآورد شده در مجموع حدود ۹ میلیارد تومان است که در صورت وصول برای خروج از بحران مورد استفاده قرار می‎گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده آذر تصریح کرد: با توجه به قیمت مغازه‎ها و نبود نقدینگی کافی خریداران، واحد‌های تجاری این مجتمع با تسهیلات ویژه ۵۰ درصد نقد و مابقی در ۶ فقره چک بفروش می‎رسد که پیش بینی می‎شود با استقبال مردم روبرو شود و نزدیک به ۴ میلیارد تومان پول نقد تا قبل از پایان سال از محل فروش ۵۰ درصد قیمت نقد واحد‌های تجاری این مجتمع به حساب شهرداری واریز شود.

شهردار مهاباد در ادامه با اشاره به عمومی بودن این پروژه اضافه کرد: مشارکت شهرداری در این مجتمع شامل تسهیلات ۴ درصد وام از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور نیز می‎شود و پیگیری این تسهیلات نیز به همراه پروژه بازار سنتی سید نظام در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ج

فروش تعدادی واحد تجاری جدید در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها