Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به ابهاماتی که پیرامون رقم پرداختی یارانه‌ها در هر ماه به‌وجود آمده، طی توئیتی نوشت: ۷۸ میلیون نفر ضرب در ۴۵.۵۰۰ تومان برابر با ۳.۵۴۹ میلیارد تومان می‌شود که به اضافه ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت بابت افزایش ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ برابری کمک نقدی به خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، در مجموع ماهانه ۴ هزار و ۲۴۹ میلیارد تومان به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

وی در این یادداشت نوشته است: در فضای مجازی شبهاتی درباره رقم ۴۲۰۰ میلیارد تومانی یارانه‌ها مطرح شده؛ این رقم صحیح است، اما فقط مربوط به یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی که به ۷۸ میلیون نفر پرداخت می‌شود، نیست. حدود ۷۰۰ میلیارد تومان نیز برای افزایش یارانه خانوار‌های تحت پوشش بر اساس جدول مصارف تبصره ۱۴ بودجه ۹۷ پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه اخبار اقتصادی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد

نورالله مردانیان با اشاره به تخفیف ویژه برای پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند گفت: شهرداری شهرکرد امسال نیز مانند سال‌های گذشته، به‌منظور حمایت از شهروندان، تخفیفاتی در پرداخت‌های نقدی عوارض‌های قانونی و مصوب در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید

کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا در شهرکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد افزود: اگر بهای خدمات پسماند در قبوض ساختمان‌های مسکونی، اصناف و ادارات تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ پرداخت شود مشمول ۲۰ درصد تخفیف نقدی بهای خدمات پسماند می‌شود در غیراین صورت اگر پس از مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت نمایند مشمول این تخفیف نمی‌گردد.

وی از شهروندان محترم درخواست کرد: با پرداخت به موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • مبلغ یارانه نقدی و معیشتی ثابت ماند
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟
  • مبلغ یارانه نقدی و معیشتی ۱۴۰۳ تغییر کرد؟!
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال 1403 ثابت ماند
  • یارانه نقدی و معیشتی ثابت ماند