Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد اشکذری گفت: شرایط آثار راه‌یافته از خراسان رضوی به جشنواره فجر به نحوی است که این جشنواره از حضور آثار ما غافلگیر خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در رابطه با آثار راه یافته به سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت:  تئاتر خراسان رضوی برپایه‌ی چند شخص خاص نیست؛ سال گذشته رضا صابری پیشکسوت با محمد نیازی جوان با نمایش "شنا در آتش" در جشنواره حضور داشتند و امسال رضا صابری در کنار جوان دیگری در جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر محمد نیازی جوان، امسال در جشنواره حضور ندارد، مسعود صفری پرچم تئاتر خراسان رضوی را بالا نگه‌داشته است که سرشار از خلاقیت و تفکر است؛ این پدیده‌ای‌ است که امسال هم جشنواره تئاتر فجر را غافلگیر خواهد کرد.
وی ادامه داد: امسال ۵ اثر از خراسان رضوی در جشنواره حضور خواهند داشت، این تعداد نسبت به دو سال گذشته کم‌تر است اما تنوع آثار بالاست؛ دو سال قبل ۸ اثر از خراسان رضوی در جشنواره فجر حضور داشتند و در سال قبل با راه‌یابی ۱۰ اثر به جشنواره رکورددار حضور در جشنواره فجر بودیم. اشکذری تصریح کرد: اجراهای عمومی منظم، برنامه ریزی در تولید، ارتباط مستقیم با تهران و گزارش هایی که از تئاتر مشهد برای بهبود اوضاع ارائه می‌شد، بخشی از عواملی هستند که موجب این اتفاق خوب برای تئاتر مشهد در دو سال گذشته شدند. رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی افزود: امسال ۵ نمایش صحنه‌ای در جشنواره حضور دارند که هر کدام از یک بخش به جشنواره راه یافتند.   تئاتر خیابانی ما در دهه هشتاد حضور خوبی در جشنواره داشت؛   تئاتر خیابانی مراقبت ویژه ای می‌خواهد که در طول سال باید انجام شود تا بتوان در این بخش از جشنواره حضور داشت. وی عنوان کرد: در این چند سال تئاتر خراسان رضوی روی ریل موفقیت افتاده است و احتمال برگزیده شدن آثار در جشنواره وجود دارد. هر سال موفقیت در جشنواره سخت‌تر می‌شود ولی تئاتر خراسان، همچنان قطب دوم تئاتر کشور است و اتحاد بین هنرمندان و مسئولین تئاتر مشهد می‌تواند به این وضعیت بهبود بخشد. اشکذری عنوان کرد: بازگشت رضا صابری به عنوان رکورد دار حضور  در جشنواره اتفاق خوبی برای تئاتر استان است اگر هماهنگی و رایزنی بیشتری انجام می‌گرفت نمایش‌های بیشتری می‌توانستند در جشنواره حضور داشته باشند؛ از جمله: نمایش "آی‌راک" و "خدای جنگ".

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 

دریافت 3 MB کد خبر 845357 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم استان خراسان رضوی سازمان حفاظت محیط زیست حیوانات - یوزپلنگ آسیایی

دیگر خبرها

  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است