Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@02:47:01 GMT

پراید ۴۷ میلیون تومان شد + جدول آخرین قیمت خودروها

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۰۸۰

پراید ۴۷ میلیون تومان شد + جدول آخرین قیمت خودروها

تسنیم نوشت: در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید 111  به کانال 47 میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو 206 صندوق‌دار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 97 میلیون تومان ، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت  80 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با افزایش 4 میلیون تومانی قیمت 93 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/11/28  به شرح زیراست:

  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ یک بام و دو هوا در بازار طلا
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 30 فروردین 1403/ یک بام و دو هوا در بازار طلا
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. قیمت طلا و برخی قطعات سکه متاثر از افزایش اونس جهانی طلا و رشد محدود دلار صعودی اما سکه بهار کاهشی شد. برخی معامله‌گران معتقدند روند بازار طلا در مسیر اصلاح قرار گرفته است.


به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد اما در ادامه معاملات، قیمت طلا، سکه‌های امامی و گرمی افزایشی شد. سکه بهار آزادی در پنجمین روز هفته تنها قطعه کاهشی بازار بود و نیم و ربع‌سکه نیز نسبت به روز سه‌شنبه بدون تغییر قیمت معامله شدند.


ورود پلکانی به بازار طلا همچنان سودآور است
کارشناسان اقتصادی همچنان بر ورود پلکانی به بازار طلا تاکید دارند و معتقدند هرگونه پیش‌بینی در این بازار به روند قیمت دلار و رخدادهای سیاسی بستگی دارد. به اعتقاد تحلیلگران بازارهای مالی، برای حرکت بعدی سکه باید چشم به تغییرات قیمتی اونس جهانی داشته باشیم، اما به نظر می‌رسد سیگنال اخبار سیاسی فعلاً قوی‌تر از فراز و فرود فاکتورهای اثرگذار بر بازار داخلی است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۲۳۸۸ دلار در حال معامله است و نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۱۰ دلاری دارد.


سکه بهار کاهشی شد
سکه امامی روز چهارشنبه ۲۹ فروردین با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۵۸ هزار تومانی معامله شد و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی داشت. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی روز چهارشنبه بود و با افت ۲۲۵ هزار تومانی با رقم ۴۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومانی معامله شد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته، قیمت نیم‌‌سکه و ربع‌سکه بدون تغییر ماند. این قطعات به‌ترتیب با رقم‌های ۲۶ میلیون تومان و ۱۶ میلیون تومان معامله شدند.


 سکه گرمی نیز روز چهارشنبه در دسته افزایشی‌های بازار سکه قرار گرفت و با رشد ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۲۲۰ هزار تومانی ایستاد.

راه حباب سکه از قیمت جدا شد
قیمت طلا روز چهارشنبه نسبت به قطعات سکه افزایش بیشتری داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۰ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۶ میلیون ۶۶۴ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۳۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۴۷ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۷۹۵ هزار تومان شد.

حباب سکه روز چهارشنبه برخلاف قیمت قطعات سکه روند یکدست کاهشی داشت و تنها حباب سکه گرمی ۴۴ هزار تومان رشد کرد. حباب سکه امامی ۲۵۹ هزار تومان، سکه بهار ۶۴۹ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۳۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱۷ هزار تومان کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت پراید در بازار
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت