Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@23:35:11 GMT

ماجرای VAR در لیگ برتر به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۰۹۴

نشست بررسی راه‌اندازی سامانه VAR در ورزشگاه آزادی صبح امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان صداوسیما در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری این نشست گفت: صبح امروز به دعوت فدراسیون فوتبال در دفتر سرپرست دبیرکلی میزبان نمایندگان محترم صداوسیما و همچنین باشگاه پرسپولیس و دو شرکت داوطلب جهت اجرای VAR بودیم تا آخرین شرایط و موضوعات مرتبط با اجرای این سامانه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفعتی افزود: علیرغم دعوت از باشگاه استقلال متأسفانه نماینده‌ای از این باشگاه در جلسه حضور نداشت. با این وجود آخرین شرایط، موضوعات مرتبط و راهکارها در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت. جا دارد از مسئولان محترم صداوسیما تشکر کنیم که در این خصوص قول همکاری همه جانبه دادند. همچنین مقرر شد آخرین نرم افزارها و سایر ملزومات اجرای سامانه به اطلاع بخش‌های مربوطه برسد و در مرحله نخست به صورت آفلاین سامانه VAR در ورزشگاه آزادی مورد آزمایش قرار گیرد. همچنین با توجه به حساسیت موضوع و بنا بر تصمیمی که در جلسه اتخاذ شد هرگونه اطلاع‌رسانی و اظهار نظر در خصوص اجرای سامانه VAR از طریق اینجانب صورت می‌پذیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی فدراسیون فوتبال فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال رفعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی علاوه بر اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب کار‌هایی که میزان فروش خالص آن‌ها تا پایان شهریور پارسال، از ۱۸ میلیارد تومان بیشتر بوده، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی از سامانه مودیان هستند. طلافروشان نیز یکی از اصنافی اند که طبق قانون موظف بودند از دی پارسال به سامانه مودیان مالیاتی بپیوندند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم خان احمدی :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر