Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین آبی پوشان پایتخت گفت: مشکلاتی داریم، اما گوش شنوایی وجود ندارد. شما خبرنگاران شرایط و وضعیت زمین تمرین استقلال را دیدید. در یکی - ۲ ماه گذشته جلسه‌های زیادی را با مسئولان باشگاه برگزار کردیم تا مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا این مشکلات بازیکنان را اذیت می‌کند و تبعات آن برای هواداران است.

او ادامه داد: باشگاه استقلال خیلی بزرگ است و باید کار زیادی در این باشگاه انجام شود. بچه‌های ما عصبی هستند و ما امکانات اولیه برای تمرین را نداریم. در ۷-۸ سال گذشته چنین شرایطی را در استقلال می‌بینم. اکنون یک ماه است که قراردادی با زمین نوبنیاد نداریم و مانند بینوایان از این زمین به آن زمین منتقل می‌شویم و هیچ گوش شنوایی وجود ندارد. از شرایط داخل تیم خبر ندارید و شرمنده بازیکنان هستم که مشکلات را منتقل نمی‌کنم، نمی‌توانم در صورت بازیکنان نگاه کنم.

او ادامه داد: هر چیزی حد و اندازه‌ای دارد و الان واقعا بازیکنان عصبی هستند و این عصبانیت‌ها را می‌توانید در مسابقات ببینید. کارت‌های بی موردی که آن‌ها می‌گیرند به دلیل همین موضوع است. زمین تمرین و کمپ بازی‌ها مشکل دارد. وقتی از تیم ملی باز گشتم دیدم خیلی از بازیکنان به خاطر سرماخوردگی در تمرینات حاضر نشدند. چرا باید شرایط اینگونه باشد؟ به دلیل اینکه در زمین پژوهشگاه نفت رختکن برای حمام کردن نیست و بازیکنان سرما خوردند. این موضوعات جزئی است و کسی نمی‌گوید چرا فرشید باقری یک هفته سرما خورده است، چون با بدن خیس در خودرویش نشسته و دچار سرماخوردگی شده است.

منتظری بیان کرد: مگر می‌شود استقلال زمین تمرین نداشته باشد؟ اگر قرار نیست استقلال زمین تمرین داشته باشد پس کدام باشگاه باید زمین در اختیار داشته باشد؟ ما ۴۰ میلیون هوادار داریم. دیگر کافی است ۵ سال است که پدر تماشاگران را در آوردید. الان هواداران به ما می‌گویند چرا برابر تراکتورسازی باختید. ما شرمنده هواداران هستیم و نباید بازی بزرگ را می‌باختیم، اما باید به عقب باز گردیم و کمپ ترکیه را ببینیم و اینکه چه اتفاقاتی رُخ داد. تیم دچار مشکلاتی شد و خود بازیکنان باز هم سر تمرین بازگشتند. الان یک هفته گذشته بهترین زمان برای تمرین بود، اما ما ۲ جلسه تمرین در زمین مصنوعی داشتیم و یک جلسه در زمین شماره ۳ داشتیم.

او گفت: چرا باید بینی وریا بشکند؟ چون زمین نامناسب بوده و نتوانست توپ را کنترل کند و بینی اش شکست. این مشکلات به استقلال صدمه می‌زند و متاسفانه کسی جوابگو نیست. اتفاقات مهم دیگری که رخ داده این است که مسائل مالی حل نشده و بازیکنان به جای مسائل مالی به دنبال زمین تمرین هستند. یک سری بازیکنان حواله هایشان پاس نشده و تا چند روز دیگر موعد حواله‌های دیگر بازیکنان است. هیچ فردی در باشگاه پاسخگو نیست. کار به جایی رسیده که بازیکنان با یکدیگر بحث می‌کنند و این موضوع خوب نیست. یکی از مشکلات دیگر این است که شاید انتظار دارید بازیکنان مقابل دوربین گریه کنند و بعد بگویند استقلال مظلوم است؟ خیر بازیکنان گریه نمی‌کنند و با این شرایط می‌ایستند و می‌جنگند. دلمان به هواداران گرم است و امیدواریم شرایط بهتر شود، زیرا این شرایط تاسف بر انگیز است. سه بازیکن ما از امروز دیگر نمی‌توانند به هتل بروند و دیروز ما را به هتل المپیک راه ندادند. خدا می‌داند چه داستانی است.

منتظری ادامه داد: بازیکنان با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. شما شرایط استقلال را اینطور نبینید که یازده بازیکن به همراه سرمربی به زمین می‌روند. ما سال گذشته زمین تمرین داشتیم و چطور می‌شود امسال زمین نداریم؟ امیرحسین فتحی دنبال راه چاره است و مشکلات را به او انتقال دادیم. اما مدام گفتند فردا به زمین تمرین می‌رویم، اما الان روز‌ها از فردایی که باید می‌آمد گذشته است. دیشب هم گفتند به نوبنیاد می‌رویم، اما باز هم به زمین آزادی آمدیم. هواداران حق دارند که نگران باشند. همه ما نگران هستیم و این صحبت‌ها را انجام می‌دهیم تا به گوش مردم و مسئولان برسند. نمی‌شود که برابر دوربین گریه کنیم.

او گفت: تمام بازیکنان حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پول گرفتند و طلب‌های آن‌ها در سه قسط باید پرداخت می‌شد که قسط اول طلب سال گذشته پرداخت شد، اما قسط دوم یک ماه قبل پرداخت نشد و قسط سوم نیز امروز و فردا است که به طور حتم پرداخت نمی‌شود. از همه باشگاه‌ها عقب‌تر هستیم و اگر حرف نمی‌زنیم دلیل نمی‌شود که همه فکر کنند ما پول گرفتیم. آنقدر مشکلات زیاد است که مسائل مالی فراموش شده است. وقتی بازیکنی جوان در تمرین به من می‌گوید ۶ میلیون به من قرض بده، من شرمنده او شدم باشگاه استقلال معلوم نیست الان چند تکه شده است و ظاهرا مسئولان با یکدیگر مشکل دارند.

منتظری افزود: بحث اعتصاب ما قبل از اردو بود و وقتی دیدند گوش شنوایی نیست به اعتصاب پایان دادند. چیزی در استقلال پنهان نیست و همه از مشکلات خبر داریم. نمی‌دانم بگویم کی؟ بالاترین مسئول وزیر ورزش و جوانان است و الان زمانی است او یک ساعت وقت بگذارد و به باشگاه بیایند و با مسئولان و بازیکنان صحبت کند. هم مدیرعامل و هم وزیر ورزش و جوانان که می‌توانند گره باز کنند باید بیایند. وزیر ورزش و جوانان نفر اول است و مسئولیت باشگاه را دارد. بهتر است بیایند تا مشکلات حل شود.

منتظری گفت: بحث اعتصاب وجود ندارد و بازیکنان به دنبال ریکاوری و کسب سه امتیاز برابر پارس جنوبی هستند و بعد از بازی چهارشنبه نیز باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود. می‌دانیم باشگاه دنبال راه چاره است، اما راه چاره‌ای وجود ندارد.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات از اول فصل وجود دارد و برای امروز و فردا نیست. شما بازیکنانی را اسم بردید که قابل احترام هستند و همه در کنار هم هستیم. با بودجه‌ای که باشگاه دارد نباید به مشکل بر می‌خورد، اما اول فصل اتفاقاتی رخ داد که دیگر فکر کنم صحبت کردن درباره آن خستگی می‌آورد. خداراشکر درک تماشاگران ما بالا خواهد بود و آن‌ها از مشکلات خبر دارند؛ و تمام دلخوشی ما آن‌ها هستند و ما مطمئن هستیم هواداران به تمام دشمنان و افرادی که سنگ می‌زنند جواب قاطعانه‌ای خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

فتح الله زاده: دایی یا قلعه نویی باید برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شوند / درباره جذب پاتوسی همه نقش دارند

بازیکنان استقلال را به ورزشگاه راه ندادند

زمانی: مصوبات استقلال در جلسه هیئت مدیره بدون حضور من غیر قانونی است

فتحی: صنایع دفاع از چند روز دیگر در اختیار ما است/ در مورد جذب پاتوسی بنا بر مقررات اقدام کردیم

چک انتقال تبریزی پاس نشد

حامی مالی استقلال حواله جدید صادر کرد

زمین تمرین جدید استقلالی‌ها مشخص شد

هزینه نجومی سرخابی ها در آسیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از مشکلات مالی بازیکنان استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، از لزوم رفع مشکلات موجود در استان مازندران، سخن گفت.

محمدی لائینی ضمن ابراز تاسف در عمر کوتاه تصدی عنوان استاندار مازندران در دوره‌های مختلف، بیان کرد: دوست داشتیم که استاندار سابق همچنان در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم مدیریت استان را داشته باشد و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و خورده‌ای استانداران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتصاب استاندار غیر بومی گلایه و تشریح کرد: وصف یوسف نوری، استاندار جدید مازندران را هم شنیدیم؛ گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضاً به جهت احترام به استان، در انتخاب نیرویی از استان بود در وضعیتی که شعار ما انتخاب دو وزیر کشاورزی و ورزش از استان مازندران باشد.

وی تصریح کرد: مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از نظام در جهت ارائه خدمات فراوان به استان مازندران با وجود خلأ‌های موجود اشاره کرد و گفت: باید به خلأهای موجود توجه شود تا در صدد رفع آنان برآییم.

آیت‌الله لائینی به بیان برخی از مشکلات موجود در استان پرداخت و افزود: وجود مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صادرات، صنایع، گردشگری و دامداری موجب جلوگیری از رشد مناسب استان شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آزادسازی سواحل، ادامه داد: اجرایی نشدن آزادسازی سواحل، مشکلاتی داشت و آزادسازی سواحل هم مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ همچنین تجربه جمعیت دوبرابری استان در تعطیلات موجب بروز مشکلاتی در زمینه تردد، حمل و نقل، کمبود آب، سهمیه آرد، تجاوز به زمین، ویلاسازی غیرمجاز و موارد دیگر می‌شود که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، وجود مشکلاتی در زمینه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای استان را یادآور شد و به استاندار جدید مازندران، پیشنهاد کرد: احداث خط ریل قطار محلی در مسیر رامسر به ساری و احداث اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰ کیلومتری، مشکلات پیرامون حمل و نقل و ساحل را پوشش می‌دهد که انشالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات استاندار سابق، ادامه خدمات را به صورت بهتر، بیشتر و با رشد تصاعدی، دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228242 برچسب‌ها کشاورزی استانی ایسکانیوز وزارت کشور ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!