Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: توجه به استانداردها را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

سیاوش ارجمندزاده ضمن تشریح زیرساخت‌ها و طرح‌های بندر نگین بوشهر گفت: با احداث این زیرساخت‌ها در جزیره نگین، ظرفیت صادرات و واردات به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر آینده رئیس جمهور به استان بوشهر، اولین اسکله کانتینری کشور با ابعاد ۳۰۰ در ۵۰ متر که با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تأسیس شده است، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اصغر صالح زاده مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد نیز اظهار داشت: کالاهای وارداتی و صادراتی زیادی، مشمول استاندارد هستند، از این رو، توجه و تقویت زیرساخت های استاندارد در بندر جدید نگین، امری اجتناب ناپذیر است.

وی اقدامات انجام گرفته توسط استاندارد بوشهر را قابل تقدیر دانست و عنوان داشت: برنامه ریزی خوبی با دیدگاه های ملی در استان صورت گرفته که احداث بندر نگین را می توان از این جمله دانست.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد ادامه داد: تقویت استاندارد در بندر نگین و راه اندازی این بندر نقطه امیدی برای دولت و مردم خواهد بود.
 

کد خبر 4544741

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد بنادر و دریانوردی بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران