Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@11:41:14 GMT

هیات منصفه مطبوعات: کریمی قدوسی مجرم نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۲۱۰

هیات منصفه مطبوعات: کریمی قدوسی مجرم نیست

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های مدیران مسئول خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری پارسینه و وبلاگ امت حزب الله صبح امروز (یکشنبه) ۲۸ بهمن ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

احمد مؤمنی راد در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پرونده اول مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری پارسینه بود که به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی و با شکایت صدا و سیما تشکیل شده بود که پس از پایان جلسه دادگاه، هیأت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیر مسئول پایگاه خبرگزاری دانشجو و نماینده مجلس کریمی قدوسی (مصاحبه شونده) به اتهامات افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که با شکایت حسین فریدون برای هر دو متهم تشکیل شده بود. پس از پایان جلسه دادگاه هیأت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهمان را مجرم تشخیص نداد.

مؤمنی راد در پایان گفت: پرونده سوم مربوط به مدیرمسئول وبلاگ امت حزب الله به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و با شکایت مدعی العموم بود که با نظر اکثریت آرای هیأت منصفه مطبوعات مجرم شناخته نشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هیات منصفه مطبوعات کریمی قدوسی فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی