Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد طاهر سیاله وزیر خارجه لیبی به موضع گیری درباره احداث پایگاه نظامی آمریکایی در لیبی پرداخت.

وی افزود: لیبیایی ها با ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در لیبی موافقت نخواهند و مخالف آن هستند اما برخی طرفها به ما در بالا بردن توان نیروهای لیبی کمک می کنند و ما از هر طرفی که در این زمینه نقش آفرینی کند، استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که برخی کارشناسان امور لیبی بر این باورند که دامنه فعالیت نیروهای افریکوم در لیبی ممکن به ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در لیبی منجر شود.

کد خبر 4544746

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه طی گفتگوی تلفنی در خصوص موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، چندجانبه و همچنین اوضاع منطقه به خصوص آخرین تحولات فلسطین رایزنی و تبادل نظر کردند.

دکتر امیرعبداللهیان در این گفتگو از تلاش روسیه برای برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت کشورمان در دمشق، تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان از موضع آمریکا در ممانعت از صدور بیانیه شورای امنیت در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرد و آنرا سیاستی دوگانه و متناقض خواند.

وزیر امور خارجه روسیه نیز در این گفتگو، هدف قرار دادن نمایندگی‌های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست و اظهار داشت همه کشور‌ها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند.

سرگئی لاوروف افزود: همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشور‌ها محکوم شود.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه آخرین تحولات منطقه و بویژه غزه را مورد بحث و تبادل نظر فرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است
  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • علیه دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی که تجاوز به سفارت ایران از آنجا شده بود، اقدام کردیم
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • واکنش بلینکن به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا