Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:00:12 GMT

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۲۸۱

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان در مخل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

در این آیین از زحمات رضا رحیمی مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تقدیر و با حکم ریاست سازمان صدا و سیما  افشین امیری به‌عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین امیری مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در این آیین اظهار داشت: مرکز کرمانشاه پتانسیل‌های خوبی در زمینه نیروی انسانی دارد و امیدوارم با همکاری مسئولان منشا خدمات موثری در حوزه رسانه باشم.

وی بیان داشت: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه می‌تواند آینه ی تمام نمای استان باشد و موجب تقویت فرهنگ بومی در زمینه های مختلف شود.

کد خبر 4544749

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رحیمی سازمان صداوسیما علی دارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد