Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:11:08 GMT

اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۲۸۶

اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا  امروز در مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در خیمه گلستان شهدای اصفهان افزود: ما برای حفظ و نگهداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی هزینه سنگینی را پرداخت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان این که شهدا با غیرت و مردانگی، جانشان را تقدیم انقلاب کردند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی بواسطه ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان کشوری مقتدر مطرح است.

  معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا شهادت طلبی و انتظار را دو بال پرواز ملت برشمرد و اضافه کرد: تبعیت از ولایت فقیه باعث شده این دو بال به پرواز و حرکت درآید.     وی بصیرت، ایثار، فرصت شناسی و تبعیت از ولایت فقیه را چهار ویژگی مهم شهدا ذکر کرد و اظهارداشت: با اینکه بیشتر شهدا امام راحل را از نزدیک ندیده بودند، اما تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و از جان خود گذشتند.  
گواهی تاکید کرد: همه ما باید پیام شهدا را که همانا حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی است، مد نظر داشته و تا پای جان از آن پاسداری نماییم.     معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان این که امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشور‌های منطقه است، بیان کرد: مردم، ولایت فقیه و نیرو‌های مسلح از مهمترین مولفه‌های قدرت کشور محسوب می‌شود.   وی با اشاره به شکست مفتضحانه نشست ورشو لهستان افزود:دشمنان نظام اسلامی وقتی با شکست در این نشست و ابهت و اقتدار راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران مواجه شدند دسیسه‌های متعددی را برای مقابله با ملت ایران چیدند تا این شیرینی‌ها را به کام ما تلخ کنند.
گواهی بیان کرد: عربستان و جنایتکاران منطقه با همراهی دشمنان اسلام انواع فتنه‌ها و جنایت‌ها را در منطقه انجام می‌دهند.   وی با بیان این که امروز همه اقوام ساکن در ایران اسلامی با هم وحدت و اتحاد دارند، تصریح کرد: امروز اقوام مختلف سیستان و بلوچستان از شهادت مدافعان امنیت بیشتر ناراحت و غمگین هستند.   معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: همه اقوام و گروه‌های مختلف در ایران اسلامی زیر چتر رهبری زندگی می‌کنند.   وی با اشاره به این که مردم و سران اقوام قدردان خدمات سربازان مدافع امنیت اصفهانی هستند، افزود: این شهدا برای برقراری امنیت و آرامش به منطقه زاهدان اعزام شدند و در این راه به شهادت رسیدند.
گواهی تصریح کرد: دشمن کور خوانده که بتواند تفرقه و اختلافی بین اقوام ساکن در ایران اسلامی ایجاد کند.    عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته گروه القاعده چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) اصفهان را منفجر کردند.  
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان بر کف سپاه، شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.  
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان، ظهر روز شنبه با حضور با شکوه مردم اصفهان، در این شهر برگزار شد.        انتهای پیام/م    برگزاری مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در خیمه گلستان شهدای اصفهان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد و اکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران