Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه بسیج حقوقدانان در محکومیت حادثه تروریستی خاش آمده است: به اسرائیل هشدار میدهیم که شما فاقد عمق راهبردی هستید و تا نابودی شما راهی نمانده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، سازمان بسیج حقوق‌دانان، در پی حادثه تروریستی اتوبوس حامل پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

محسنی‌اژه‌ای: حادثه تروریستی زاهدان توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی شده بوداحضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه درپی حمله تروریستی زاهداناستقبال بی‌نظیر و باشکوه مردم ‌کاشان از پیکر 3 شهید حادثه ‌تروریستی زاهدان‌+فیلملاریجانی: دولت پاکستان باید پاسخگوی اقدام تروریستی زاهدان باشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ ﴿توبه/52﴾ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً ﴿احزاب/23﴾

بگو: «آیا ، جز یکى از دو نیکىِ پیروزى یا شهادت را دربارۀ ما انتظار دارید؟! در حالیکه ما انتظار داریم که خداوند عذابى از جانب خود، یا به دست ما به شما برساند. پس انتظار بکشید که ما هم با شما انتظار مى‌کشیم!» در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند و دراین راه شهید شدند و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در این عهد و پیمان خود ندادند و نخواهند داد.

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن امسال به خاری دردناک در چشم دشمنان نظام اسلامی و اذناب آنها تبدیل شده است. دشمن از هر جهت مستأصل شده و آینده خویش را مبهم می‌بیند. لذا دست به کارهای سخیف می‌زند تا مردم را بترساند و شیرینی جشن چهلمین سالگرد انقلاب را به دهان مردم تلخ نماید. زمانی که دشمن می‌بیند راهبرد محو شدنش از صحنه عالم شکل گرفته است؛ سعی می‌کند با سلسله عملیات‌های کور این راهبرد را تغییر دهد. اما نمی‌تواند و هرگز نخواهد توانست به جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کند. آنها هنوز از نتایج اقدامات گذشته خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان فعلی در سوریه و یمن و غزه و عراق درس عبرت نگرفته‌اند و مردم ایران را نشناخته‌اند که مرد روزهای سخت‌اند. امام بزرگوار ما فرمود: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود».

در این میان اگر سیاسیون ما نترسند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. دشمن زمانی در معادلات بین المللی، جرئت دست اندازی پیدا می‌کند که احساس کند، سیاسیون ما قدرت ایستادگی ندارند. رهبری معظم انقلاب در بیانیه مهم خود در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند که از تجربیات تاریخی گذشته باید عبرت بگیریم. با توجه به این توصیه حکیمانه، باید به خود یادآوری نماییم که اگر کسانی همچون بنی‌صدر بر دستگاه‌ها مدیریت نمی‌کردند، هیچگاه صدام جرئت نمی‌کرد تا به خاک‌های ما تجاوز نماید.

از طرفی دیگر تجربه تلخ برجام نشان داد که مذاکره نمی‌تواند دردی از مشکلات کشور درمان نماید. این ایام مسئولین نظام در معرض امتحانی آشکار قرار گرفته‌اند که قضاوت آیندگان را در برابر خود رقم خواهد زد.

 CFT  به عنوان معاهده‌ای که می‌تواند اطلاعات پراهمیت کشور را به صورت داوطلبانه در اختیار بیگانگان و دشمنان قدیمی این کشور قرار دهد و کشور را دچار اختلالات قابل پیش بینی در بعد داخلی و بین المللی نماید، مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلت نظام را در معرض امتحانی آشکار قرار داده است.

ما نباید خود را درگیر معاهداتی که نمی‌دانیم چه می‌شود یا بعضا می‌دانیم مشکلاتی دارد نماییم. به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس ما مجلس رشیدی است و می‌تواند خود در این رابطه قانون تصویب نماید. لذا انتظار می‌رود قوه مقننه و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ایمان و انگیزه انقلابی، گرفتار تحلیل‌های غلط نگردند و با توجه به مخاطرات امنیتی فراوان الحاق ایران به کنوانسیون CFT، از تصویب این لایحه خطرناک خودداری کنند.

سکوت عجیب سلبریتی‌های پر فعالیت در فضای مجازی در مورد حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران انقلاب اسلامی جالب توجه است.کسانی که برای مجازات و اعدام تروریست‌ها پیام تسلیت به خانواده‌های آنان می‌دهند، عجیب است که در این حادثه که پاسداران وطنی که برای دفاع و امنیت کشور جانشان را کف دست گذاشته‌اند را به خاک و خون کشیده شدند هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند. به گونه‌ای که گویی از خود تروریست‌ها هستند. سوال اینجاست که ناله مادران شهدا را نمی‌شنوند؟ و مسئولان باید نفوذی‌های دشمن را شناسایی و دستگیر نمایند.

سازمان بسیج حقوقدانان کشور، به نمایندگی از جامعه حقوقی کشور، شهادت پاسداران حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را به امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و مردم استوار ایران تسلیت و تبریک می‌داریم و از خدای منان علو درجات را برای ایشان مسالت داریم و به اسرائیل هشدار میدهیم که شما فاقد عمق راهبردی هستید و تمام وسعت سرزمین‌هایتان به اندازه دو عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما برابری ندارد و تا نابودی شما راهی نمانده است.

بی‌تردید تلاش برای خدشه وارد ساختن بر کیان ایران اسلامی که به یک قدرت منطقه‌ای و الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مرجع الهام و نشر تفکر ضد استکباری در جهان تبدیل شده است راهی عبث و بیهوده بوده و خون جوانمردان و دلیرمردان پاسدار ایران اسلامی هرگز پایمال نخواهد شد و همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و اعلام می کنیم منتظر تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.

وَ انْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ ﴿شعرا/227﴾

و مومنان به هنگامى که مورد ستم واقع ‌شوند به دفاع از خویشتن برمى‌خیزند و ظالمان به زودى خواهند دانست که بازگشت‌شان به کجاست!

انتهای پیام/

R1455/P1360/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران حملات تروریستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران حملات تروریستی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران حملات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است؛ زمانی موسی علیه السلام به اذن الهی قوم بنی اسرائیل را از دست فرعونی نجات بخشید که پسرانشان را کشته و دخترانشان را (به ذلّت و بیچارگی) زنده می‌گذاشتند و اکنون فرقه‌ای کودک‌کش به نام آن قوم، جنایاتی را در عصر مدرنیته و تمدن غربی رقم می‌زند که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و بواسطه این جنایات از انسانیت خود شرم می‌کند.

این بیانیه می افزاید: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در بیمارستان شفای غزه و هتک حرمت زنان غزه در ماه رمضان المبارک که ماه رحمت و برکت الهی است به قدری شنیع و غیر انسانی است که همه انسان‌های آزاده جهان را به حرکت اعتراضی واداشته و دل‌های مومنین را آماده جهادی عظیم کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: امت اسلام به ویژه دولت‌های کشورهای مسلمان در تاریکترین دوره حاکمیتی خود در تاریخ هستند چرا که روزه خود را بر سفره‌هایی افطار می‌کنند که نان در خون هزاران کودک و زن مظلوم غزه زده و از لقمه ناپاک دشمن‌ترین دشمن مسلمین ارتزاق می‌کنند.

این بیانیه می افزاید: اساتید بسیجی استان یزد ضمن اعلام برائت و محکومیت شدید این جنایات هولناک ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه اقدام تبیینی، کلامی، میدانی و جهادی تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه شبهای قدر، دست دعا بر آستان الهی برداشته و ضمن آرزوی تعجیل در ظهور عدالت گستر هستی حضرت ولیعصر(عج)، تقدیر خیر و نیک برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه مسئلت دارد.

کد خبر 6063191

دیگر خبرها

  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است