Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:49:16 GMT

دستگیری 2 سارق علائم راهنمایی و رانندگی در بدره

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۴۸۶

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری ۲ سارق تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر بدره به ایلام خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: با افزایش وقوع چند فقره سرقت تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و تعداد گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲ مامور گشت خودرویی هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه دوستان به ۲ نفر که داخل یک خودروی سواری در حال توقف در کنار یک تابلو بودند مشکوک و مدتی تحت مراقبت قرار می‌دهند.

سرهنگ متین فر با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودروی متهمان را استعلام کردند، افزود: راننده و سرنشین خودرو که متوجه حضور ماموران در اطراف خود می‌شوند با روشن کردن خودرو از محل متواری و پس از طی مسیری ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز پلیسی، خودروی متهمان در طول مسیر متوقف و هر ۲ متهم دستگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: از این ۲ متهم تعدادی تابلو‌های علائم راهنمایی و رانندگی که در مسیر بدره به ایلام به سرقت رفته بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره یادآورشد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت سرقت اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان سارق ایلام علائم راهنمایی و رانندگی تابلو عکس جوان پسر حادثه مرگ قتل پلیس تهران دام دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هشت محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی نسب اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون‌گریز، پلیس شوش طرح دستگیری محکومان متواری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت نفر از محکومان متواری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات‌های جداگانه هر هشت نفر دستگیر شدند.

محمدی‌نسب گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: طرح دستگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران  دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران