Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالسلام کریمی، یکی از خانواده شهدا و نخبگان و سرآمدان شهدا امروز، ۲۸ بهمن ماه در نشست صمیمی جانبازان، آزادگان و ایثارگران شاهد و ایثارگر اظهار کرد: روحانیون و ماموستایان استان کردستان در روز های سخت انقلاب همواره نقش یک مبلغ را به بهترین شکل ایفا کردند.بر همین اساس این افراد سرمایه ها و نعمات استان کردستان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب افزود: ۴۰عدد مبارکی است چراکه۴۰ سالگی به معنای رسیدن به تکامل و عقلانیت است و باید عقلانی فکر کرد.
ماموستا کریمی اعلام کرد: امروز دیگر انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال به قدرت و اقتداری رسیده که نامش برای سایر کشورهای استکباری باعث ترس و هراس شده است.
وی با اشاره به اینکه درست است امروز مشکلات و مسایلی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: این مشکلات با حرف زدن رفع نمی شود، بلکه باید این سخنان و جلسات عملی شود.
این استاد دانشگاه اعلام کرد: یکی از مصادیق و مظاهر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، احترام و تکریم خانواده شهداست اگر رهبر فرمودند که شهدای استان کردستان مظلوم ترین شهدای کشور هستند لذا باید خدمت به خانواده شهدا مضاعف تر و تکریم ها بیشتر باشد.
وی یکی دیگر از مصادیق گرامیداشت یاد شهدا را این است که خانواده شهدا در بطن جامعه وجود داشته باشد و به حاشیه رانده نشوند.
ماموستا کریمی اعلام کرد: خانواده شهدا تبعیت از اولی الامر خود را بر تمام امور ترجیح می‌دهند لذا باید با استفاده از خانواده شهدا هم انقلاب را به بهترین شکل جلو ببرند و هم راه را برای توسعه کشور هموار کنند و هم زمینه رشد خانواده شهدا را فراهم کنند.
وی خانواده شهدا را عصاره انقلاب دانست و یادآور شد: خانواده شهدا برای حفظ انقلاب خون دادند و برهمین اساس باید از تخصص و وجود خدمات خانواده شهدا استفاده لازم را برد.
ماموستا کریمی با اشاره به بیکاری فرزندان و خانواده شهدا یادآور شد: در این راستا بکارگیری خانواده شهدا در اولویت امور قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاست و اقتصاد خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در این دیدار گفت: رسیدگی به امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

فاطمی افزود: پرچم و مکتب شهدا و همینطور توجه به مسئله ایثار و جانفشانی این عزیزان، باید سرلوحه‌ای برای فعالیت‌های مسئولان و مدیران باشد.

فاطمی در این دیدار صمیمی که با خانواده‌های معظم شهدای والامقام محمدرضا فتحی، محمد جلیل بهابادی و امیر حسین زینی صورت گرفت، از صبر و فداکاری خانواده‌های این شهدا قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش