Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا در چین از روز ۲۵ بهمن ماه در محل خانه کشتی در حال برگزاری است و تا روز ۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نفرات حاضر در این اردو زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکارانش تمرینات متنوعی را پشت سر می گذارند و فرنگی‌کاران عصر امروز تمرین ایستگاهی و صبح فردا نیز تمرین دو و میدانی را در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی دیگر از ملی پوشان نیز بامداد امروز برای برگزاری اردوی مشترک پنج روزه و حضور در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان راهی این کشور شده اند.

طبق اعلام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی، مرحله چهارم اردوی این تیم از روز ۱۳ اسفند ماه آغاز می شود و تا روز ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت. ملی‌پوشان پس از استراحت چند روزه از روزهای ۶ فروردین سال آینده، مرحله پنجم اردوی خود را برگزار می کنند.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای ۳ تا ۸  اردیبهشت ماه سال در چین برگزار می شود یک مرحله دیگر اردو را پس از مرحله پنجم برگزار خواهند کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو (مردادماه ۹۹) آماده می کند، پس از رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا در چین، برگزاری چندین مرحله اردو، حضور در چند تورنمنت‌های بین المللی و رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان (شهریورماه سال ۹۸) به عنوان مهمترین مسابقه گزینشی المپیک را پیش رو دارند.

کد خبر 4544590

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز ۸ فروردین با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.   نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین