Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهدیان در شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه از تعداد بالغ‌بر پنج هزار و ۵۰۰ ثبت نامی در آزمون کتبی قرآن و عترت استان سمنان حدود دو هزار و ۶۷۵ نفر را شاهرودی‌ها تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: در این مسابقات شاهرود پیشتاز نفرات ثبت نامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این آزمون با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و آموزش‌وپرورش در ۱۸ رشته به میزبانی مدرسه قلعه پنج‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: شاهرودی‌ها در این آزمون استقبال بسیار خوبی را نشان دادند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه متقاضیان تا پایان بمهن امسال فرصت دارند که در آزمون الکترونیکی مسابقات قرآن و عترت شرکت کنند، ابراز داشت: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت در سه رشته سبک زندگی و سیره معصومین (ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مهدیان بابیان اینکه مهلت شرکت در آزمون الکترونیک قرآن و عترت تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند در این بخش با مراجعه به سایت www.quranedu.ir ثبت‌نام و در آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه آزمون الکترونیکی قرآن و عترت روزهای یکم و دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۵٠٠ نفر داوطلب از استان سمنان در بخش الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند که از این نظر نیز شاهرود جایگاه خوبی دارد.

کد خبر 4544775

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه

 

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان، آزمون سراسری کنکور در روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

محمدی افزود: در روز ۶ام آزمون در رشته‌های انسانی که ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه نیز آزمون در رشته تجربی برگزارمیشود.

دبیر ستاد استانی برگزاری آزمون‌های سراسری استان کرمان تصریح کرد: برای اولین باراست که کنکور سراسری در دومرحله و در اردیبهشت ماه برگزار میشود.

وی تاکید کرد: امسال در استان کرمان دردومرحله اول ۴۵هزارو ۳۰۰نفر داوطلب به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳هزار و ۴۶۳نفرآن مربوط به شهر کرمان است که بیشترین داوطلب نیز با ۱۸هزار و ۶۱۲ نفر مربوط به رشته تجربی است.

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون از امروز ۲ام اردیبهشت ماه تا قبل از برگزاری آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود