Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@11:40:24 GMT

بیش از ۱۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینمایی کشور اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۷۳۷

بیش از ۱۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینمایی کشور اضافه شد

پس از استقبال گسترده مردم از پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، این مجموعه همچنان به اکران فیلم های روز کشور ادامه می‌دهد. آفتاب‌‌نیوز : اکبر تشکری نیا با اشاره به استقبال گسترده مردم از این پردیس سینمایی اعلام کرد: فیلم­‌های مطرح و به روز کشور همچنان در این پردیس سینمایی اکران می‌شود و ما میزبان هنرمندان و عاشقان هنر هفتم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی-اجتماعی بازار بزرگ ایران اشاره داشت: با ورود این پردیس به چرخه سینمایی کشور، ۱۲ سالن سینما و بیش از ۱۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینمایی کشور اضافه می­ شود.
وی ادامه داد: از این ۱۲ سالن، ۳ سالن به صورت اختصاصی(VIP) و یک سالن به شکل ویژه برای کودکان طراحی شده است که حتماً در افزایش رضایت مندی مخاطبان مؤثر خواهد بود.
تشکری نیا با اشاره به سهولت دسترسی به بازار بزرگ ایران و وجود پارکنیگ‌­های متعدد رایگان در مجموعه، خاطرنشان کرد: تجربه مردم از حضور در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بسیار مثبت بود؛ به طوری که حتی یک شکایت نیز از نحوه برگزاری به ستاد جشنواره اعلام نشده است.
معاون فرهنگی-اجتماعی بازار بزرگ ایران دارا بودن كامل‌ترين روش ايزولاسيون صوتی براي جلوگيری از تبادل صدا با محیط پیرامون سالن، دارا بودن بزرگترین پرده نمایش سیلور برای نمایش فیلم های سه بعدی با کیفیت ۴K، استفاده از عینک‌­های سه بعدی لیزری برای اولین بار در ایران، سيستم صدای سه بعدی ۲۶.۱ AuroMax با ۴۰ بلندگو در اطراف و ۸ بلندگو در پشت پرده نمایش برای اولين بار در ايران، استفاده از سيستم مديريت متمركز كنترل پخش فيلم و اتوماسيون كنترل سالن‌ها با قابليت دريافت مستقيم فيلم از ماهواره و پخش همزمان در اكران‌های جهانی را از جمله ویژگی‌­های برتر این پردیس سینمایی برشمرد که حتماً علاقه‌­مندان بیشتری را به این مجموعه تفریحی، فرهنگی و اقتصادی جذب خواهد کرد.
شایان ذکر است: علاقه مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت بازار بزرگ ایران و سایت سینما تیکت مراجعه کنند و هم اکنون فیلم های زیر در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران اکران می شوند:

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار بزرگ ایران ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است

بانوان کارآفرین و بافنده فرش و گلیم در پردیس با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان هستند تا از این عرصه دلسرد نشوند، مهمترین مطالبه بانوان قالی‌باف اختصاص محلی به عنوان بازار فروش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073533 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند