Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را ۲۰ درصد تعیین کرده و دولت را بابت مابه تفاوت ۱۴ درصدی سهم صندوق بدهکار اعلام کردند.به گزارش بلاغ،در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۸ سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی تعیین شد.

بر این اساس در بند الف تبصره «۱» لایحه بودجه مقرر شد، سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت(نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز) بیست‌درصد(۲۰%) تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد مابه‌التفاوت سهم بیست درصد(۲۰%) تعیین شده تا سهم قانونی سی وچهاردرصد(۳۴%) صندوق توسعه ملی به عنوان بدهی دولت به این صندوق تلقی می شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این هفته و در نشستی اقدام‌ها و عملکرد وزارت نفت در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی را بررسی می‌کنند.

به گزارش شانا، بر اساس دستور کار هفتگی ارائه‌شده برای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان امروز (شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه) در کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی بررسی جداول ارجاعی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را در کارگروه تلفیق کمیسیون انرژی با حضور مدیران ذی‌ربط وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی می‌کنند.

همچنین نمایندگان این کمیسیون روز دوشنبه (سوم اردیبهشت‌ماه) اقدام‌ها و عملکرد وزارت نفت در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را بررسی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • ◄ پارلمان اروپا اتوبوس و کامیون دیزلی را حذف کرد
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود