Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهرستان خاش سیستان و بلوچستان امروز/یکشنبه/با حضور امام جمعه، فرماندار و شماری از مردم برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، اعضای شورای تامین، شوراها، سران قبائل و طوائف و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، اصناف و بازاریان، بانوان و غیره حضوری چشمگیر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و کشور چشم دیدن خدمات مسئولان نظام و پاسداران وطن را ندارند و برای مایوس کردن ملت از نظام به ترفندهای مختلفی دست می زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از این اهداف شوم آنهاست.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: کشتار افراد مظلوم و خادمان صدیق نظام از نگاه شرعی، دینی و انسانی محکوم است.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی بیان کرد: دشمنان از وحدت، همبستگی، هوشیاری، آگاهی و حضور حماسی مردم ایران در صحنه هراس دارند بنابراین وقوع این حادثه در راستای در هم شکستن وحدت، یکپارچگی مردم و دور کردن منطقه از توسعه رخ داد و دشمنان نتوانستند خشم خود را از حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن پنهان کنند.
فرماندار شهرستان خاش نیز اظهار کرد: در چهار دهه اخیر دستاوردهای ارزشمندی برای کشور در عرصه های داخلی و خارجی به دست آمده که غرورآفرین هستند.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: دشمنان نمی توانند این رشد، بالندگی، عزت و عظمت را ببینند بنابراین با اقدامات کور تروریستی که در حقیقت ناشی از ضعف دشمنان بوده به عنوان یک هدف برای ضربه زدن به کشور مورد توجه مستکبران و عوامل دست نشانده و کوردلان است تا مردم را از نظام دور کنند.
7310**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ما و شهدا زاهدان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت زیباکلام به حضور صدیقی در نماز جمعه

به گزارش «تابناک»، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب به حضور کاظم صدیقی به عنوان امام جمعه تهران واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اگر از منظر نظام به موضوع حجت الاسلام صدیقی بنگریم، بازگشت ایشان کاملا قابل فهم است. نظام مدت هاست متوجه شده که طرفدارانش محدود شده اند به یک اقلیت و جایگاهی میان اکثریت ندارد. آمدن یا نیامدن جناب صدیقی تغییری در اکثریت بوجود نمی آورد. اقلیت هم که ملاک شان نظام و تصمیماتش است و بس.

دیگر خبرها

  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • واکنش متفاوت زیباکلام به حضور صدیقی در نماز جمعه