Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@21:51:36 GMT

دستگیری مظنونان فروش گوسفند مرده در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۰۸۰۳

دستگیری مظنونان فروش گوسفند مرده در شیراز

معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای ناحیه ٢ شیراز گفت: برخلاف اخبار منتشر شده، تنها 2 نفر به عنوان مظنونان پرونده فروش گوسفند مرده شناخته شده اند که این افراد دستگیر شده اند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند.

جمشید فرهادی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خرید گوسفند مرده توسط قصابی در منطقه بیدزرد در جنوب شیراز این موضوع به سرعت در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت و 2 نفر که یکی عرضه کننده و دیگری قصاب بود شناسایی و توسط ماموران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در فیلم انتشار یافته، سه نفر در تصویر مشاهده می شوند اما بر اساس صحبت هایی که صورت گرفته و دعوتی که از نفر سوم صورت گرفت مشخص شد که این فرد مصرف کننده بوده و هیچ گونه تاثیری در عرضه این محصول معیوب ندارد.

فرهادی بیان کرد: عرضه کنندگان دستگیر شده اند و محل کسب این افراد نیز با دستور قضایی تعطیل شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز اضافه کرد: بر اساس ماده 688 کتاب پنجم تعزیزات قانون مجازات اسلامی به اتهام این افراد در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده جرایم مختلف با اطلاع رسانی به مقامات، مراتب را به اطلاع مسئولان برسانند تا برخورد قانونی مناسبی با این جرایم صورت گیرد.

بیدزرد، روستایی در جنوب شیراز در جاده ارتباطی فسا است و برخی مردم برای خرید گوشت دام زنده با توجه به وجود قصابی های متعدد به آنجا مراجعه می کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیراز گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوسفند با کارت ملی

آفتاب‌‌نیوز :

برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که با پیگیری خبرنگار مهر این موضوع تکذیب شد.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی به مهر گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام توسط دامدار‌ها و در همکاری با کشتارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود، افزود: اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود.

در ادامه افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه دام سبک هم در گفتگو با مهر ضمن رد موضوع، عنوان کرد: چنین اخباری تأیید نمی‌شود و هر فرد برای خرید دام می‌تواند به دامدار مراجعه کند یا میادین دام که در شهر‌ها مشخص است.

وی افزود: در تهران نیز مراکز سه‌گانه عرضه مستقیم دام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در حال توزیع دام سبک است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • گیاهی از خانوادۀ «آناناس» که ممکن است «پرنده و گوسفند» بخورد! (+عکس)
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی