Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-داور بازی تراکتورسازی و استقلال گفت: نمی‌دانم چطور بعضی از هواداران صفحه شخصی اینستاگرامم را پیدا کرده‌اند.

  اشکان خورشیدی داور بازی تراکتورسازی و استقلال بود. اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند او قضاوت خوبی داشته است. استقلالی‌ها، اما مخالف هستند. آن‌ها اعتقاد دارند او باید اشکان دژاگه را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی، اما چنین اعتقادی نداشت و ندارد. بعد از بازی هم وینفرد شفر گفت داور به خاطر اشتباهاتش از او عذرخواهی کرده است، اما خورشیدی اظهارات سرمربی استقلال را هم رد می‌کند. 
* آقای خورشیدی بعد از بازی استقلال- تراکتورسازی وینفرد شفر سرمربی آبی‌های پایتخت گفت شما از او عذرخواهی کرده‌اید، این مسئله را تأیید می‌کنید؟ 
نه من به هیچ عنوان از آقای شفر عذرخواهی نکردم و نمی‌دانم چرا ایشان چنین حرفی زده است. 
* بعد از بازی بازیکنان استقلال سمت شما آمدند و انگار اعتراض‌هایی داشتند. 
نه اصلاً اعتراضی نبود. آن لحظه هم که آقای شفر می‌گویند ما سمت هم رفتیم و فقط خسته نباشید گفتیم، همین. بازیکنان استقلال از جمله رحمتی و دیگران به سمت من آمدند و اصلاً بحثی نبود. ترجیح می‌دهم درباره بقیه مسائل صحبت نکنم، چون آقای رفعتی رئیس دپارتمان در این باره حرف زده است. 
* در ورزشگاه هم یک مقدار درگیری پیش آمد. شما این درگیری‌ها را دیدید؟ 
بله، یک مقدار درگیری بین استقلالی‌ها شد اگر اشتباه نکنم که چیز حادی نبود و خیلی زود جمع و جور شد. قبل از بازی این اتفاق رخ داد و در طول بازی خبری از این مسائل نبود. 
* این ماجرای عذرخواهی شما از استقلالی‌‎ها در فضای مجازی چه بود؟ اصلاً شما پیجی در فضای مجازی دارید؟
بله من یک پیج دارم که کسی راحت آن را پیدا نمی‌کند، چون به اسم اشکان خورشیدی آن را درست نکرده‌ام و مخفف است. متأسفانه نمی‌دانم چطور بعضی از هواداران آن را پیدا کرده‌اند. از دیشب بود که شروع کردند به توهین به من و خانواده‌‎ام. متأسفانه یک نفر از خدا بی‌خبر هم به اسم و با عکس من یک پیج فیک ساخت و از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد. 
* شما با او حرف زدید؟ 
من هم سریع به این پیج یک پیغام فرستادم و گفتم این صفحه را ببندید، اگر نبندید از شما به پلیس فتا شکایت می‌کنم که او هم سریع پیج را عوض کرد. 
* معمولاً در ایران زود شماره‌ها را می‌گیرند و بین هواداران پخش می‌کنند. برای شما که چنین اتفاقی نیفتاد؟ 
زنگ‌هایی به من زدند ولی خیلی حاد نبود که بخواهد مشکل درست کند. 
* استقلالی‌ها اعتقاد دارند اشکان دژاگه باید از زمین بازی اخراج می‌شد. شما این موضوع را تأیید می‌کنید یا اینکه درست درباره او قضاوت کردید؟ چون یک صحنه‌هایی هم پخش شد که داوران در مواردی که بازیکن به سمت تماشاگران برای شادیگل رفت، او را اخراج کردند. 
ببینید قانون در همه جای دنیا فرق دارد. مگر اشکان دژاگه از فنس‌ها بالا رفت یا کار غیر ورزشی و زننده انجام داد؟ تا جایی که من دیدم و در صحنه‌ها مشخص بود او فقط بالا رفت و جلوی هواداران ایستاد، کار دیگری انجام نداد. اگر از فنس بالا می‌رفت وضعیت فرق می‌کرد. در فضای مجازی هم این چیزها عادی است. از طرفی اگر مثلاً داوری بازیکنی را به خاطر چنین شادی گلی اخراج کرد، حتماً کار درست کرده است؟ 
* درباره ضربه‌ای هم که او به پای امید نورافکن زد بحث‌هایی شد. استقلالی‌ها اعتقاد دارند باید اخراج می‌شد. 
نه، شدت ضربه آن‌قدر نبود که بخواهد اخراج شود. فاصله دو بازیکن هم خیلی نزدیک بود. به خاطر آن حرکت اخطار هم گرفت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی