Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۷۰ اکیپ راهداری جهت بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان خبر داد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، احمد جمشیدی ظهر امروز در شورای مدیریت بحران با اشاره به بارش برف در استان اظهارداشت: از نخستین دقایق آغاز بارش‌ها 70 اکیپ راهداری با 400 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه‌ روزی برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت اصلی در بازگشایی مسیرها راه‌های اصلی و در ادامه عملیات برف‌روبی مسیرهای فرعی آغاز ‌شد و خوشبختانه در تمامی راه‌های اصلی و روستایی انسدادی را شاهد نبودیم.

ماشین‌آلات راهداری زمستانه کهگیلویه و بویراحمد جوابگو نیستپاسخ سازمان راهداری به اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی450 نیروی راهداری اردبیل در آماده‌باش قرار گرفتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با همت عوامل راهداری و با تمهیدات انجام‌ شده تا پایان وقت بازگشایی تمامی مسیرها به اتمام رسید.

جمشیدی از ارائه خدمات این مجموعه در بیش از 37 راهدارخانه ثابت و سیار خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهداری با آماده‌باش کامل در تمامی گردنه‌ها به ارائه خدمات مورد نظر پرداختند.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت

محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در محور سودجان به سمت شهرکرد باعث مصدومیت ۶ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

صدور دستور توقیف ۱۳۵ دستگاه خودروی شوتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۶ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری