Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا آمادگی کامل دارد تا در راستای پیشگیری از اعتیاد با توجه به شیوع مواد مخدر جدید از جمله گل در مدارس برنامه‌های مختلفی را با تعامل دیگر دستگاه‌ها اجرایی کند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین‌، محمد قاسمی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین اقدامات خوبی در باب درمان و پیشگیری از اعتیاد انجام داده اما در تامین اعتبار مشکلاتی وجود دارد که باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مراکز بین راهی به منظور کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد در استان تشکیل شده که نیازمند توسعه است و مسئولان در این زمینه باید اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: بخش نامه عفو رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب صادر شده که بعد از آزادی زندانیان باید تمهیدات لازم مدنظر باشد.

قاسمی ادامه داد: دستگاه قضا آمادگی کامل دارد تا در راستای پیشگیری از اعتیاد با توجه به شیوع مواد مخدر جدید از جمله گل در مدارس برنامه‌های مختلفی را با تعامل دیگر دستگاه‌ها اجرایی کند.

اموال قاچاقچیان مواد مخدر توقیف می‌شود562 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شدبیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

6800 معتاد در مراکز بهزیستی پذیرش شدند

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این مدارس گفت: متاسفانه در تامین منابع از شهرستان‌ها حتی ریالی دریافت نشده ‌‌ تنها شهرستان قزوین در این زمینه همکاری داشته است.

وی بیان کرد: امسال بیش از 6800 معتاد در مراکز بهزیستی پذیرش شده‌اند که حدود 630 معتاد متهاجر ارجاعی از دستگاه قضایی یا انتظامی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون 329 معتاد خانم پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 142 نفر بیمارتمایلی و 187 نفر ارجاعی از نیروی انتظامی هستند.

شناسایی 31 محله آلوده در استان قزوین

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این جلسه بیان کرد: قرارگاه جوادالائمه از سال 95 کار خود را آغاز کرده که  12 محله آلوده شناسایی و اقدامات عملیاتی را انجام شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری معاونت اجتماعی و معاونت اطلاعات سپاه  31 محله آسیب‌پذیر دیگر شناسایی شده‌اند و از سال آینده اقدامات عملیاتی فرهنگی در این محلات مدنظر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: اردوگاه درمان و صیانت معتادان تشکیل می‌شود که گامی موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

غنی‌سازی اوقات فراغت در راستای کاهش اعتیاد نقش دارد

مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین نیز گفت: بکارگیری ظرفیت بسیج در محلات مدنظر است و در این زمینه باید اقدامات جدی انجام شود.

وی بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در کاهش اعتیاد مدنظر بوده و باید اعتبارات لازم در این زمینه تامین شود در حالی که فضای مجازی از مهمترین آسیب‌های روز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد