Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@12:47:56 GMT

رای دادگاه مهدی قائدی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۱۰۹

رای دادگاه مهدی قائدی به تعویق افتاد

امروز دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تصادف مهدی قائدی در بوشهر برگزار شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که گفته می‌شود قاضی پرونده مهدی قائدی به شهر دیگری منتقل شده است امروز دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی قائدی هافبک استقلال به اتهام قتل غیر عمد و به دلیل نداشتن گواهینامه برگزار شد و خانواده شاکر به عنوان شاکی پرونده کماکان اصرار بر نشستن مهدی قائدی پشت فرمان داشتند و متهم کماکان این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اتفاق در حالی است که خانواده شاکر امیدوار بودند در این جلسه دادگاه رای نهایی صادر شود، اما قاضی پرونده با شنیدن ادعا‌های طرفین رسیدگی و اعلام رای را به جلسه یا جلسات احتمالی آینده موکول کرد.

مهدی قائدی سال گذشته در یک حادثه تصادف از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی و متهم به قتل شد.

چرا که پس از بررسی صحنه تصادف معلوم شد فردی که روی صندلی شاگرد نشسته، به بیرون پرتاپ شده و برخورد سرش با سنگ موجب مرگ وی شده است و قائدی پشت فرمان بوده در حالی که گواهینامه ندارد.

مرگ مرحوم احمد رضا شاکر باعث شد تا امروز باز هم جلسه دادگاه میان خانواده شاکر و وکیل بازیکن آبی پوش برگزار شود تا دادگاه تصمیم نهایی را درباره این پرونده اتخاذ کند.

خانواده شاکر با گذشت یک سال از این پرونده هنوز رضایت نداده و در این میان مهدی قائدی نیز برای عذرخواهی نزد خانواده شاکر رفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه استقلال تیم فوتبال استقلال دادگاه مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد