Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@09:46:33 GMT

مثل بقیه پیشکسوتان عملکرد بودیمیر را نپسندیدم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۱۱۸

ساعت24-مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان جدید زمانی برای به دست آوردن هماهنگی با سایر یاران تیم در اختیار ندارند.

  سهراب انتظاری که چند سالی در نوک پیکان خط حمله پرسپولیسی‌ها به میدان می‌رفت، در خصوص وضعیت بازیکنان جدید این تیم که بیشتر در فاز تهاجمی جذب شده اند، گفت: «کیفیت این بازیکنان با توجه به کارنامه‌ای که دارند، مشخصا بالاست و نمی‌توانیم در این مورد صحبت خاصی داشته باشیم، اما نکته مهم اینجاست که آن‌ها نیاز به هماهنگی دارند در حالی که تیم بزرگی مثل پرسپولیس، زمان و فضایی به بازیکنان جدید نمی‌دهد که آن‌ها بخواهند در طولانی مدت، با دیگران هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


انتظاری در مورد عملکرد ماریو بودیمیر مهاجم کروات سرخپوشان اضافه کرد: «من مدل فوتبالی که این بازیکن مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشت را نپسندیدم و فکر می‌کنم عملکرد او از نگاه سایر پیشکسوتان هم بدون ایراد نبود. بالاخره بازیکن خارجی وقتی به ایران می‌آید، باید با خیلی از مسائل آشنا شود. بودیمیر قد بلندی دارد که بعدا به کار تیم خواهد آمد، اما برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن، باید از فرصت‌های کوچک خود بهترین استفاده را ببرد. بازی با استقلال خوزستان برایش بهترین زمان ممکن بود تا با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد یا با زدن گل، از زیر فشارها خلاص شود که این طور نشد.»


او در نهایت گفت: «مطمئنا پرسپولیس در این فصل نیز، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و جنگ را تا پایان ادامه می‌دهد، ولی بازیکنان این تیم باید حواس شان باشد که از این به بعد، هر بازی شبیه به یک فینال است و نباید هیچ دیداری را از دست بدهند. امیدوارم پرسپولیس با عبور از پدیده، در جام حذفی نیز مثل لیگ، برای خودش شانس‌های قهرمانی ایجاد کند.»

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷ موفق شد روی پاس امید عالیشاه گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

عالیشاه با پاس گلی که در این بازی به نام خود ثبت کرد با ۳۴ پاس، بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شد. پیش از این عالیشاه به همراه مهدی ترابی ۳۳ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده بودند که حالا عالیشاه به تنهایی این عنوان را از آن خود کرد.

البته عالیشاه دقایقی پس از گل پرسپولیس، به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وحید امیری جانشین وی شد.

کد خبر 6082105

دیگر خبرها

  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!