Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: خدمات رسانی نیروهای هلال احمر همچنان به 907 نفر از مردم 83 روستای سیلزده زاهدان، میرجاوه، خاش، ایرانشهر، نیکشهر، دلگان، سرباز و فنوج ادامه دارد.

رسول راشکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از بارندگی های شدید اخیر که منجر به طغیان رودخانه های محلی شد 74 تیم عملیاتی از 23 تاکنون درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اینک 357 نفر امدادگر هلال احمر سیستان و بلوچستان خدمات رسانی به مردم درگیر سیلاب را انجام می دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای هلال احمر علاوه بر اسکان خانوارهای دچار سیلاب به هزار و 15 نفر در قالب 254 خانوار آسیب دیده این حوادث نیز امدادرسانی کردند.
وی توزیع 245 تخته موکت، 662 تخته پتو، 290 کیلوگرم نایلون و وسایل گرمایشی به همراه مواد غذایی را از مهمترین اقلام توزیع شده بین سیلزدگان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا فعالیت این سامانه بارشی از 21 تا 24 بهمن علاوه بر طغیان رودخانه های محلی و آبگرفتگی معابر سبب بسته شدن برخی راههای ارتباطی جنوب، آبگرفتگی منازل هفت روستا، غرق شدن یک جوان 18 ساله در میرجاوه و یک کودک خردسال در قصرقند، تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستان نوک آباد خاش و تمام مقاطع تحصیلی دهستان های تابعه این بخش شد.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر خدمات رساني به سيل زدگان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی