Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:03:39 GMT

اعطای جایزه اهوازی و ترویج علم درحوزه علوم شناختی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۱۹۱

اعطای جایزه اهوازی و ترویج علم درحوزه علوم شناختی

تهران- ایرنا- دبیر اجرایی هفته آگاهی از مغز گفت: اعطای جوایز اهوازی و ترویج علم در حوزه مغز و علوم شناختی از برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است که از چهارم تا دهم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارعلمی ایرنا، سینا توکلی امروز یکشنبه درنشست خبری هفته آگاهی از مغز افزود: امسال چهارمین سال برگزاری هفته آگاهی از مغز در کشور است که به کمک انجمن های علمی ، وزارت بهداشت، وزارت اموزش وپرورش، انجمن مغزو اعصاب و سمن ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این هفته یک سری برنامه دانش آموزی با حضور سفیران مغز و شناخت ( دانشجویان رشته اعصاب و فنی مهندسی ) درمدارس در نظرگرفته شده است.
دبیر اجرایی هفته آگاهی از مغز افزود: برگزاری سمینارهای تخصصی دانشجویی درخصوص مغز و شناخت، مهندسی پزشکی و هوش مصنوعی از دیگر برنامه های این هفته است، همچنین راه اندازی هشتگ هفته آگاهی از مغز و تولید محتواهای علمی درجهت آگاهی از توانمندی های مغز و بیماری های مغز، اعطای جایز به برترین های مسابقه ملی دانش مغز Brain Bee ،اعطای جایزه مغز و شناخت اهوازی (علی ابن عباس مسعودی پزشک و دانشمند ایرانی قرن چهارم ) و جایزه ترویج علم در حوزه مغز و علوم شناختی دیده شده است.
توکلی با اشاره به راه اندازی پردیس مغز من در این هفته افزود:این پردیس در باغ کتاب در کنار دیگر مراکز علمی در زمین 600 متری برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد:هفته آگاهی از مغز با سه هدف تشخیص زود هنگام بیماری های مغزی، مداخلات به هنگام و توانمندسازی عملکرد مغز برگزار می شود.
توکلی افزود:برگزاری برنامه هایی با موضوع افسردگی و آلزایمر در فرهنگسراها برای پاسخ به سوالات مردم و برگزاری جشنواره ای از فعالیت های علوم و فناوری شناختی با حضور بیش از 30 غرفه از شرکت های دانش بنیان از برنامه های این هفته است.هفته آگاهی از مغر از 4 تا 10 اسفند در ایران برگزار می شود.
علمی ** 9340**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي هفته آگاهي از مغز برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • ترویج مفاهیم نهج البلاغه و خطبه همام روی موج «الهیه»
  • الهیه؛ ترویج مفاهیم نهج البلاغه و خطبه همام روی موج رادیو
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!