Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی بعدازظهر یک‌شنبه در شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه مسئولان می‌بایست برای رونق اقتصادی به‌اندازه بضاعت موجود در شهرستان راهکار عملی و اجرایی ارائه دهند، ابراز داشت: شورای فرهنگ عمومی جایگاه مطلوبی برای بیان راه حل مشکلات قلمداد شود لذا از مدیران انتظار می‌رود نشست شورای فرهنگ عمومی را جدی قلمداد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مدیران می‌توانند از ظرفیت‌های شهر برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال استفاده کنند، اضافه کرد: قطعا در شاهرود ظرفیت‌های انسانی و طبیعی بسیاری وجود دارد که هنوز ناشناخته است و احصاء آن می‌تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال می بایست سنت‌های موردپسند از جمله خانه‌تکانی منازل دید و بازدید و غیره مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: تقویت این سنت‌ها می تواند به ایجاد نشاط اجتماعی منتهی شود.

امینی بابیان اینکه ترویج آیین چهارشنبه سوری علاوه بر آسیب‌های غیر قابل جبران از نظر اسلام نیز نکوهیده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بدعت‌ها فاقد منفعت برای مردم هستند بنابراین می‌بایست آیین‌های خوب را جایگزین آن‌ها کرد.

وی بابیان اینکه در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س) می‌بایست به بانوان توجه ویژه ای شود، افزود: انتظار می‌رود که برنامه ریزان و تصمیم گیران در این ایام برنامه‌های خوبی را برای بانوان در نظر گرفته و برای ایجاد نشاط اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر 4544816

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی عباس امینی فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست