Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- هوش مصنوعی به دلیل جذابیتی که دارد می‌تواند مشتریان بالقوه شما را تا 50 درصد افزایش دهد، هزینه‌ها را تا 60 درصد کاهش دهد، 70 درصد از زمان تماس را کم کند و کار مدیران را 40 درصد کمتر کند. مدیران و رهبران فروش، اهداف متعالی و بلندمرتبه‌ای دارند و دوست دارند که هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از پیدایش فناوری هوش مصنوعی رسیدن به اهداف متعالی برای تیم فروش کار چندان آسانی نبود و نیاز به کار سخت و مستمری داشت. پیشرفت نیاز به آگاهی بالا داشت و یک رهبر فروش فردی زمان‌شناس و بسیار خلاق بود تا می‌توانست پیشرفت قابل توجهی در فروش ایجاد کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، هوش مصنوعی با پیدایش خود تمامی معادلات را به هم زد. سرعت هوش مصنوعی شگفت‌انگیز بود و به علاوه هوشمندی فوق‌العاده‌ای داشت و توانست عملکرد تیم فروش را متحول نماید.
سرعت هوش مصنوعی از تمامی کارمندان فروش بیشتر است و به همین خاطر می‌تواند فعالیت تیم فروش را کاملا مفید و مقرون به صرفه نماید.
 
تعداد رهبران دوراندیش، خلاق و توانمند در زمینه فروش روز به روز در حال افزایش است. این افراد به صورت مداوم در حالت بررسی و بازبینی استراتژی کلی فروش هستند و تمایل دارند که با استفاده از ابزارهای روز سرعت، کارایی و اثربخشی کار خود را بالا ببرند تا بهره‌وری را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور برسانند.  
برای افزایش بهره‌وری، هوش مصنوعی در خدمت رهبران فروش است و با خودکارسازی وظایفی که نیاز به فکر چندانی ندارند، جریان کاری را تا 40 درصد افزایش می‌دهد و در زمان کارکنان تیم فروش به میزان 40 درصد صرفه‌جویی می‌شود.

فرآیندهای شناختی با قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی می‌تواند به مدیران فروش کمک کند. این سیستم می‌تواند ده‌ها هزار کار را انجام دهد، کیفیت کارها را تأیید کند، پیگیری‌های لازم را انجام دهد و مشتریان بالقوه را به مشتریان پایدار تبدیل کند.
 
الگوریتم یادگیری ماشینی می‌تواند تمامی کارهایی که منجر به پیروزی و شکست می‌شود را مرتب کند و مهم‌ترین خصوصیات برنده یا بازنده شدن را آموزش ببیند.
این الگوریتم پی خواهد بود که برای موفقیت و بهبود عملکرد تیم فروش چه سایزی از محصولات مناسب است، چه نوع محصولی بیشتر مورد پسند است و افراد در مورد چه محصولی بهتر تصمیم می‌گیرند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • هوش مصنوعی در همدلی با انسان پیشرفت کرده است
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ غوغا می‌کند