Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:22:56 GMT

لیز خوردن هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۲۱۲

لیز خوردن هواپیما در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: پرواز امروز شماره ۹۰۴ ایران ایرتور مشهد ـ. رشت در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از لیز خوردن به پارکینگ بازگشت.

حسن جعفری اظهار داشت: هواپیما MD۸۲ ایران ایرتور قبل از پرواز برای انجام عملیات دی آیس به منطقه مورد استفاده برای این کار رفته است که به دلیل لیز بودن سطح منطقه به علت پاشیده شدن مواد دی آیس بر روی آن هواپیما چند متری را بر روی زمین لیز می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این اتفاق خلبان پرواز برای اطمینان کامل از ایمنی پرواز به رمپ برگشته و لاستیک‌های هواپیما را مجددا مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خاطرنشان کرد: پس از بررسی مجدد لاستیک‌های هواپیما توسط خلبان و مهندسان فنی این هواپیما پرواز خود را انجام داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرواز رشت حادثه فرودگاه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید یحیی هاشمی نژاد با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی متعدد به استان اظهار داشت: با همکاری واحد رودخانه‌ها و سواحل بخشی از بستر رودخانه گاشار به عنوان اصلی‌ترین مسیل این شهرستان لایروبی شده است. 


وی افزود: عملیات بهسازی و مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد با پیشرفت حدود ۷۰ درصدی همراه است که این عمل باعث افزایش تاب آوری این بند در مواجهه با سیل خواهد بود. 


هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: در زمان بارندگی گروه گشت و بازرسی و دیگر همکاران این اداره در حالت آماده باش کامل هستند و به صورت مستمر بندها، رودخانه‌ها و محل‌های حادثه خیز را رصد و پایش می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فورا وارد عمل شوند. 


وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری جهت ارائه راه حل دفع سیلاب‌های غرب ابرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع توسط مشاور در حال مطالعه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه