Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی حضور حماسی و باشکوه ملت شریف ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت کشور که در جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعین امنیت کشور و ملت که در جنایت اشقیای تروریستی در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند، بار دیگر پیوند وثیق و ناگسستنی ملت عظیم‌الشأن و دشمن شناس ایران - به ویژه مردم شریف و شهیدپرور اصفهان - با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و تصویر درخشان و الهام بخش اراده و عزم راسخ آنان در تداوم خط و راه تاریخ‌ساز شهیدان را در معرض جهانیان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید روز وداع عاشورایی و حمایت فراگیر و ملی ایرانیان، از پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجاهدانه آنان در پایدارسازی امنیت و دفع توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی، دلالت بر عیار ممتاز هوشمندی و قدرشناسی این ملت از مجاهدان این عرصه و پشتوانه سازی برای ارتقای اقتدار و عظمت امروز و فردای کشور و زنده نگه داشتن شور و تحرک انقلابی و روح هوشیاری و سلحشوری برابر دشمن در جای جای میهن عزیزمان دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این حضور انبوه، پرشور و شگفت انگیز را سرمایه عظیم کشور و نماد وحدت و عزم ملی در پیش برندگی انقلاب و مقابله با دشمنان و طمع ورزان به درخشندگی ایران و ایرانی در تاریخ معاصر دانسته و با سپاس و قدردانی از خالقان این حماسه بزرگ و پیام تسلی بخش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و نیز پیام‌های تسلیت مراجع عظام تقلید، رؤسای محترم جمهور، مجلس و قوه قضائیه، شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی - فرهنگی و رسانه‌ای؛ به همگان اطمینان می‌دهد با انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر، مصمم‌تر از گذشته به صیانت از سپر امنیت، شرف و حیثیت مردم عزیز پرداخته و اجازه نخواهد داد رؤیای باطل و تعبیرناشدنی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی و حامیان تروریست‌های تکفیری آرامش جامعه را خدشه دار و به مخاطره اندازد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۸/۱۱/۹۷

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان