Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:08:50 GMT

دروازه‌بان پیشین استقلال در حال مبارزه با سرطان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۲۵۲

دروازه‌بان پیشین استقلال در حال مبارزه با سرطان

دروازه‌بان پیشین استقلال این روزها در حال مبارزه با بیماری است.

به گزارش ایسنا، مسعود قاسمی، دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور استقلال این روزها در حال پشت سر گذاشتن مراحل شیمی درمانی به دلیل بیماری تومور مغزی است.

قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در حال حاضر دوره درمان رو به پایان است و ان‌شاءالله به زودی سلامتی خود را به دست می‌آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت نخواستم کسی از بیماریم مطلع شود و باعث ناراحتی دوستانم شوم. در حال حاضر در منزل حضور دارم.

او افزود: می‌خواهم تشکر کنم از دوستانی که در این مدت و در این راه کمکم کردند و با جان و دل همه چیز را برایم فراهم کردند. دوستانی که از خانواده یک فرد هم بیش‌تر در کنارم بودند و انسانیت را به طور کامل معنی کردند. دوستانی که از جنوب و از توابع شهرستان لار بودند. از همه آن‌ها ممنونم و کاش مسؤولیناما یک ذره از این بزرگواران یاد می‌گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • کاهش قند خون با مصرف یک سبزی معطر
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد