Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:45:26 GMT

اطلس لشکر ۳۱ عاشورا منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۳۳۴

اطلس لشکر ۳۱ عاشورا منتشر شد

اطلس لشکر ۳۱ عاشورا با موضوع بررسی عملکرد و حماسه آفرینی رزمندگان و فرماندهان این لشکر در دوران دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، اطلس لشکر ۳۱ عاشورا با موضوع بررسی عملکرد و حماسه آفرینی رزمندگان و فرماندهان این لشکر در دوران دفاع مقدس منتشر شد. این مجموعه توسط جلال معبودی در شش فصل و 256 صفحه به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلس لشکر 31 عاشورا در برگیرنده کلیات یگان، آزادسازی سرزمین‌های اشغالی، نقش تیپ عاشورا در عملیات‌های طریق‌القدس و بیت‌المقدس، نقش یگان 31 عاشورا در عملیات‌های رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر مقدماتی، والفجر 1، والفجر 4، خیبر، بدر و والفجر 8 با عنوان تنبیه متجاوز و نبردهای آبی - خاکی است.

نبردهای شرق بصره و نقش لشکر 31 عاشورا در عملیات‌های کربلای 4، کربلای 5، کربلای 8 و نبردهای جبهه غرب و شمال‌غرب و نیز عملیات‌های نصر 7، بیت‌المقدس 2 و 3 و مرصاد از دیگر فصل های این کتاب است.

در بخش پایانی کتاب هم ذیل عنوان ضمائم مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس سپاه عاشورا، منابع اختصاصی لشکر در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و راویان یگان 31 عاشورا، باغ‌ موزه دفاع مقدس و ستاد کنگره شهدا معرفی‌ شده است.

همچنین در این اطلس سعی شده است تا با استفاده از نقشه، نمودار، جدول و عکس، عملیات‌های آفندی که رزمندگان لشکر 31 عاشورا در آن شرکت داشته و حماسه‌ آفرینی کرده‌اند، تبیین و تشریح شود. 

منبع اصلی این اطلس کتاب، شناسنامه لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس است که به همت مصطفی عابدی از رزمندگان لشکر عاشورا و زیر نظر سردار امین شریعتی و فرماندهان این لشکر تألیف شده است. 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی زاهدان رییس جمهوری هرمزگان اصفهان راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اردبیل لشکر ۳۱ عاشورا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد