Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@10:20:04 GMT

مراکز جامع توانبخشی در ۱۲ استان کشور احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۴۸۰

به گزارش ایکنا از ایلام، علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز، 28 بهمن‌‌ماه در حاشیه بازدید از روند ساخت مرکز جامع توانبخشی ایلام افزود: این مراکز در استان های مختلف کشور راه اندازی و ایجاد در 12 استان که فاقد این مجموعه هستند امسال در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مرکز اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر در ایلام افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر کشور ارائه خدمات فیزیوتراپی، کار درمانی، اپرومتریست،‌(بینائی‌سنجی) و اندام مصنوعی را از جمله فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد که به عموم مردم ارائه خواهد شد.
پیوندی بیان کرد: مراکز جامع توانبخشی با هدف ارائه خدمات به عموم مردم توسط این جمعیت راه اندازی و در عمده استا‌نهای کشور فعالیت دارند.
رئیس هلال احمر کشور به همراه معاون امداد و نجات این جمعیت صبح امروز به استان ایلام سفر کردند.
دیدار با مسئولان استان، افتتاح ساختمان عملیات امداد و نجات استان، رونمایی از خودروهای نجات، کلنگ زنی انبارهای امدادی و بازدید از آشیانه بالگرد امدادی از جمله برنامه های سفر یکروزه پیوندی به استان ایلام بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی هلال احمر قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان