Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:17:57 GMT

پوشاک ایرانی افق تازه بازارهای جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۴۹۱

پوشاک ایرانی افق تازه بازارهای جهانی است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پوشاک ایرانی را افق تازه بازارهای جهانی دانست و گفت: رسانه ها می توانند توجه و سلیقه ایرانی ها را به تولیدات پوشاک داخلی جلب کنند.

«معصومه ابتکار» در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در پاسخ به این سئوال که «این نمایشگاه مد و لباس را چگونه دید»؟  به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه مد و لباس نمایشگاه بسیار خوبی است و کارهای خیلی زیبایی در این نمایشگاه عرضه شده که بسیار امید بخش است، با این آثار طراحان بازار را بدست خواهند گرفت و یک گردش مالی بالا و اشتغال خوبی را بوجود خواهند آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«معاون امور زنان و خانواده  نهاد ریاست جمهوری» در پاسخ به این سئوال که «آیا پوشاک ایرانی قابلیت عرضه در بازار جهانی را دارد»؟ اظهار کرد:  حتما همینطور است، امروز کارهای زیبایی را در این نمایشگاه دیدم که یقینا قابلیت این را دارد که در بازار های جهانی حتی بازارهایی که امروز در مد و پوشاک پیشی دارند و می بینیم  برند و نام دارند عرضه شوند این بازارها زیبایی های کار ایرانی را ندارند به دلیل اینکهآثار ایرانی متنوع و متفاوت است شما در آن طرح ها این ایده ها، نمادها و تنوع رنگ و هویت را نمی بینید و در خیلی از این طراحی ها جنبه های پیوند با طبیعت را نمی بینید، بنابراین پوشاک ایرانی یک عرصه نوین و افق جدیدی  برای خیلی از بازارهای جهانی است که قطعا می تواند موفق باشد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که «ایران بیشترین حجم ورودی پوشاک دارد و بالاترین گردش مالی را هم دارد آثار این نمایشگاه کاربردی است چقدر می توانند در اقتصاد امروز ما تاثیر گذار باشد»؟ توضیح داد: برپایی این نمایشگاه ها و معرفی آثار آنها  اثر گذار است، کاری که رسانه ها باید  انجام دهند این است که طرح ها و نمادهای لباس ایرانی را معرفی کنند، آنها می تواند توجه و سلیقه ایرانی ها را  به تولیدات  پوشاک داخلی و بازار جلب کنند.

 

معصومه ابتکار در پاسخ به این سئوال که «شما خودتان هم از تولیدات پوشاک داخلی استفاده می کنید»؟ گفت: بله همین الان هم مانتوی که من پوشیدم از همین پوشاک ایرانی با سوزن دوزی بلوچستان است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن رییس جمهوری حادثه تروریستی راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد حمله تروریستی هرمزگان افق جدیدی جشنواره مد و لباس فجر پوشاک ایرانی بازارهای جهانی معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی شامگاه جمعه در فرهنگسرای رازی ورامین و با حضور سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین و مردم برگزار شد.

امینی در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نوظهور و شناسایی طراحان نوپا و جوانی است، که در زمینه پوشاک و مد و لباس ایرانی و اسلامی فعالیت کرده و نیازمند حمایت هستند.

این جشنواره به همت جامع بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین با همکاری دیگر نهادها برگزار شده بود.

کد خبر 6082874

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است