Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم تقی زاده خامسی در این بازدید، برنامه زمانبندی اجرای سایر مدول های این پروژه و مسایل مرتبط با آن را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در احداث آب شیرین کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بسیار موثر دانست و گفت: امیدواریم مراحل بعدی این پروژه طبق برنامه به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز گفت: قرارداد آب شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس با بهره برداری ۲۱ ساله به میزان ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سال ۹۱ منعقد شد.

امین قصمی با اشاره به بهره برداری از فاز اول این پروژه به ظرفیت ۲۳۰ لیتر در ثانیه در آذرماه، تصریح کرد: اگر از ظرفیت آب‌شیرین کن استفاده نمی شد، در تامین آب جمعیت ۷۰۰هزار نفری با مشکل مواجه می شدیم.

وی افزود: ظرفیت پروژه های نمک زدایی استان از ده میلیون به ۲۳میلیون مترمکعب رسیده است و تاپایان دولت دوازدهم به ۶۷میلیون مترمکعب در شبانه روز می رسد که  ۵۰ درصد نیاز ابی استان از طریق پروژه های نمک زدایی  تامین خواهد شد.

کد خبر 4544843

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری هرمزگان قاسم تقی زاده خامسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بااتمام عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شرب مورد نیاز روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر تامین شد.

محمداشرفی با بیان اینکه ظرفیت آبدهی این چاه ۱۰ لیتر در ثانیه است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: با تکمیل این پروژه و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب مورد نیاز ۱۱۵ خانوار روستایی با ۴۳۷ نفر جمعیت تامین خواهد شد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • تولید انرژی با توربین‌های بادی خیابانی/ کربن‌زدایی لندن با بهره‌گیری از انرژی‌های پاک
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور